توسعه دهنده Baldur's Gate 3 یک بازی نقش آفرینی جدید و بزرگ ایجاد خواهد کرد

استودیو لاریان در حال بررسی ساخت یک پروژه نقش آفرینی بسیار بزرگ به نام Baldur's Gate 3 است از طرفی کار کوچکی محسوب می شود.

بازی Baldur's Gate 3 این فوق العاده بزرگ است، اما Larian، استودیو پشت آن، در حال حاضر روی پروژه دیگری تمرکز کرده است که اعضای آن معتقدند حتی از موفق ترین بازی نقش آفرینی سال نیز پیشی خواهد گرفت. 2023 موفق تر خواهد بود.

Sven Finke، مدیرعامل استودیوی Larian و مدیر Baldur's Gate 3 در مصاحبه ای با سایت رسانه ای GameSpot، به تازگی فاش کرده است که این استودیو قصد دارد یک RPG بسیار بزرگ بسازد، زیرا تمام کارهای قبلی لاریان آثار بسیار کوچکی به حساب می آیند. در مقایسه با. با این حال، این بازی پروژه بعدی آنها نخواهد بود، زیرا به نظر می رسد فناوری ساخت آن هنوز وجود نداشته باشد. Weinke امیدوار است که نسل بعدی کنسول های بازی آنها را به این سطح از قدرت نزدیک کند.

وینکه گفت: “من فکر می کنم ما به فناوری هایی نیاز داریم که هنوز وجود ندارند.” مشخصات نسل بعدی (کنسول‌های بازی) هنوز مشخص نیست، اما امیدوارم که ما را به ساخت این بازی نزدیک‌تر کند.»

اگرچه اطلاعات زیادی در مورد بازی آینده استودیو لاریان در دسترس نیست، اما می دانیم که کدام بازی ها در این پروژه قرار نخواهند گرفت. لاریان اعلام کرده است که از صدور مجوز بازی‌های Dungeons و Dragons دور می‌شود، به این معنی که نباید انتظار بازی Baldur's Gate 4 یا بسته‌های الحاقی برای Baldur's Gate 3 را داشته باشیم. به نظر می رسد که این بازی پروژه بعدی آنها باشد.

بخوانید  Aliens: Dark Descent Review - Ils sont dans les murs

بازی بعدی استودیو لاریان هر چه باشد، احتمالاً تا مدتی جزئیات دقیقی را نخواهیم شنید، بنابراین فعلاً باید کمی صبر کنیم. بازی Baldur's Gate 3 هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 5 و سری ایکس‌باکس در دسترس است

تحریریه مجله بازی یک گیمر