بیش از تعداد بینندگان سریال The Last of Us در مقایسه با House of Dragons در یک فصل کامل

سریال Last of Us در حال حاضر برای فصل دوم تمدید شده است، به گفته کریگ مزین، سازنده سریال، فصل دوم این سریال قرار نیست تمام اتفاقات The Last of Us Part 2 را بیان کند و به همین دلیل است. به نظر می رسد سریال The Last of Us حداقل می تواند تا فصل سوم ادامه داشته باشد، اما HBO هنوز آن را به طور رسمی سفارش نداده است.

همچنین 8.2 میلیون بیننده قسمت نهم سریال The Last of Us در مقایسه با 4.7 میلیون بیننده قسمت اول حاکی از افزایش 74.5 درصدی تعداد بینندگان این سریال نسبت به قسمت های اول و جدید است. بخش بزرگی از بینندگان متعلق به HBO Max هستند، اما آمار دقیقی در دسترس نیست. هالیوود ریپورتر همچنین اعلام کرد که The Last of Us با میانگین 32.5 میلیون بیننده در سال 2017 بیشترین میانگین بیننده در یک فصل را از فصل هفتم سریال Game of Thrones داشته است.

فصل اول سریال The Last of Us رسما توانست بینندگان بیشتری نسبت به سریال خانواده اژدها جذب کند.

آموزش استفاده از تفنگ به الی در سریال The Last of Us

صبح دیروز پخش فصل اول سریال The Last of Us رسما به پایان رسید و حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونآمار استقبال از آخرین قسمت از فصل اول این سریال منتشر شد. قسمت 9 سریال The Last of Us توسط بیش از 8.2 میلیون بیننده در تمام پلتفرم های HBO تماشا شد، جهشی نسبتاً کوچک از 8.1 میلیون بیننده قسمت قبلی، اما چیزی که آن را به پربیننده ترین قسمت فصل تبدیل کرد. روز

بخوانید  پخش قسمت جدید و غافلگیرکننده سریال The Sandman توسط نتفلیکس

طبق گزارش HBO، به طور متوسط ​​30.4 میلیون بیننده 6 قسمت اول سریال The Last of Us را تماشا کردند و تنها قسمت اول نزدیک به 40 میلیون بیننده داشت. رقم 30.4 میلیون بیننده اگر با سه قسمت آخر سریال حفظ شود به این معنی است که سریال The Last of Us بهتر از سریال خانه اژدها که در تابستان و پاییز پخش می شود. 2022 با میانگین 29 عملکرد بهتری خواهد داشت. میلیون بیننده در تمام پلتفرم های شبکه HBO داشته است.