تریلر جدید Tekken 8 قانون مارشال را در حال اجرا نشان می دهد

یکی دیگر از چهره‌های آشنا به فهرست Tekken 8 می‌پیوندد، زیرا Marshall Law در این تریلر جدید برای بازی مبارزه‌ای آینده وارد عمل می‌شود. لاو که از اولین بازی Tekken در سال 1995 به‌طور منظم بازی می‌کرد، در تمامی ورودی‌های اصلی این سری و چندین مورد از اسپین‌آف‌های آن ظاهر شد. در تریلر زیر، می‌توانید مهارت‌های رزمی فوق‌العاده سریع او را در کنار مجموعه‌ای از نونچاکوهایی که اکنون در نبرد از آن استفاده می‌کند، مشاهده کنید. آیا مسابقات King of the Iron Fist غیرقانونی است؟ احتمالاً نه، با توجه به اینکه این رویداد نبرد شامل سایبورگ‌های نظامی پیشرفته، پانداهای مرگبار و خانواده‌ای با خون شیطانی نیز می‌شود.

لاو در بازی Tekken 8 که اخیراً تریلر مخصوص به خود و مدل موی جدید وحشتناکی را دریافت کرده است، به شریک سابقش پاول فینیکس می‌پیوندد. هر دو شخصیت در بازی‌های اخیر Tekken برای تسکین کمیک استفاده شده‌اند و در Tekken 7 پس از شکست موقت فنگ وی در یک مسابقه هندیکپ، یک عقب‌نشینی تاکتیکی در مقابل فنگ وی خشمگین انجام دادند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

همانطور که در گیم پلی بالا مشاهده می شود، مارشال لاو ادای احترامی به ستاره اکشن افسانه ای بروس لی است. بسیاری از حرکات او الهام گرفته از مهارت های بازیگر در پرده بزرگ است، و در بیشتر بازی های Tekken، Law معمولا لباسی بر اساس لباسی می پوشد که لی در تعداد انگشت شماری از فیلم هایش به تن کرده بود. برای Tekken 8، Bandai Namco با ارجاعات متعدد به نمادین ترین فیلم لی، Enter the Dragon، این الهام را بیش از هر زمان دیگری آشکار می کند، زیرا حرکت نهایی لاو تا زمان حالات چهره، شبیه به تمام کننده ای است که لی استفاده کرده است.

بخوانید  نتایج و بررسی زنده WWE Wrestlemania 2023 Night 1: John Cena Vs. Austin Theory شروع به نمایش می کند

تاریخ انتشار Tekken 8 هنوز مشخص نشده است، اما این بازی برای PC، PS5 و Xbox Series X|S در دسترس خواهد بود. مکانیک‌های جدید گیم‌پلی شامل یک سنج حرارتی است که به بازیکنان گزینه‌های بیشتری برای تهاجمی در مبارزات می‌دهد، و در اواخر این ماه بازیکنان از Tekken 7 تا Evo Japan 2023 می‌توانند بازی را به عنوان بخشی از آلفای بسته امتحان کنند.