این آخر هفته چه بازی کنیم: از Remnant: From the Ashes تا Crazy Hockey!


در این قسمت از مقالات آخر هفته چه بازی کنیم، یک بازی اکشن و نقش آفرینی و یک تجربه ورزشی داریم. با یک گیمر همراه باشید.

این هفته این مقاله را یک روز زودتر از روال معمول در مورد اینکه مقاله های آخر هفته چه بخوانیم آماده کردیم و این مقاله آخر هفته چه فیلمی را تماشا کنیم فردا منتشر می شود. در این قسمت از مقاله قصد داریم به معرفی دو بازی یکی در سبک اکشن و نقش آفرینی و دیگری در سبک ورزشی بپردازیم. با یک گیمر همراه باشید.

شخصیت بازی Remnant: From the Ashes

بازی Remnant: From the Ashes

برای اولین بازی این هفته، ما به بازی Gunfire Games Studios Remnant: From the Ashes می رویم. استودیویی که تاریخچه شکل گیری جالبی دارد و بد نیست کمی قبل از آن بدانیم.

طرفداران سری Darksiders احتمالا با نام دیوید آدامز آشنا هستند. در سال 2005، آدامز استودیو Vigil Games را تأسیس کرد که نسخه اول و دوم سری Darksiders را توسعه داد. اما در سال 2013 و پس از ورشکستگی THQ، این استودیو نیز وضعیت بدی پیدا کرد. اتفاق جالبی در آخرین روز فعالیت رسمی استودیو رخ داد. زمانی که آدامز از کرایتک تماس گرفت و به او پیشنهاد شد که به کرایتک در شعبه جدیدش در آمریکا کمک کند. به دنبال این پیشنهاد، آدامز مدیر کل شعبه جدید کرایتک شد و نزدیک به دو سوم بازی های Vigil را با خود برد.

حضور آدامز در شعبه کرایتک زیاد دوام نیاورد. زیرا این تجارت نیز با مشکلات مالی روبرو بود و در نتیجه آدامز به جای وابستگی به شرکت های بزرگ به فکر راه اندازی استودیوی شخصی خود افتاد. این تصمیم منجر به ایجاد استودیو Gunfire Games در سال 2014 شد. در ابتدا این استودیو در مجموع هفت عضو داشت که همگی از اعضای سابق Crytech America بودند و بعداً این تعداد به مرور افزایش یافت. بازی Gunfire Games با مشارکت در سایر پروژه های بازی از جمله عناوین واقعیت مجازی شروع به کار کرد و اولین کار جدی آنها بازسازی Darksiders 2 بود. THQ Nordic که اکنون مالک این استودیو محسوب می شود، وظیفه ساخت نسخه سوم بازی را به عهده آنها گذاشته است. Darksiders و در سال 2019 نوبت به بازی Remnant: From the Ashes رسید.

بخوانید  کارگردان God Of War Ragnarok به سوالات داغ ما پاسخ می دهد

بازی Remnant: From the Ashes

Remnant: From the Ashes داستانی آخرالزمانی را روایت می کند. داستانی که در آن زمین به ویرانه تبدیل شده و موجوداتی اهریمنی به نام Root بر این سرزمین مسلط شده اند. شخصیت اصلی بازی که بازیکنان می توانند با ظاهر دلخواه آن را خلق کنند، بازمانده ای از این دنیاست که در ابتدای داستان به منطقه هاب مانندی می رسد که انسان ها در آن پناه گرفته اند. شخصیت بازی وظیفه دارد راهی برای از بین بردن نیروهای اهریمنی بیابد که او را به ماجراجویی جالبی می کشاند. سبک روایت بازی از آثاری مانند سری Software’s Souls الهام گرفته است. جایی که نباید انتظار یک روایت ساده را داشته باشید و در عوض با گشت و گذار در دنیای بازی می توانید به جزئیات داستان پی ببرید که انصافا جذابیت خاص خود را دارد.

اما مهمتر از داستان، Remnant: From the Ashes با گیم پلی ارزشمند خود بازیکنان را سرگرم می کند. این بازی علاوه بر الهام گرفتن از سریال هایی مانند دارک سولز، اصلا یک کپی ساده نیست. سازندگان المان های سبک تیراندازی سوم شخص را به خوبی به این فرمول اضافه کرده اند و می توانید با سلاح سرد و گرم به سراغ دشمنان بروید، نبرد با هر دو واقعا جالب است. از سوی دیگر، دنیای بازی به صورت تصادفی طراحی شده است که آن را غیرقابل پیش بینی می کند. نباید فراموش کرد که دنیای بازی نیز از نظر طراحی هنری بسیار متنوع و چشم نواز است.

Remnant: From the Ashes همچنین دارای باس فایت های پرتنش و جذاب برای بازیکنان است و عناصر نقش آفرینی از جمله ارتقاء شخصیت یا سلاح به خوبی گنجانده شده است. با ترکیب همه اینها، این شغل ارزش وقت شما را دارد و به خصوص اگر به بازی های چالش برانگیز علاقه دارید، می توانید از آن لذت ببرید.

بخوانید  نمایش کاپیتان مارول و خانم مارول در فیلم جدید فیلم The Marvels

لوگوی بازی Super Blood Hockey

بازی فوق العاده هاکی خون

دومین بازی این هفته Super Blood Hockey محصول سال 2017 نام دارد که این بازی از آن دسته آثاری است که برای سرگرمی واقعی طراحی شده است و باید آن را با چشمان اثری تماشا کنید که قرار است مدتی شما را سرگرم کند. زمان نسبتا کوتاه

هاکی سوپر خون تجربه پیچیده ای نیست. بازی چندین حالت مختلف را ارائه می دهد که همه آنها منجر به بازی هاکی به روشی بسیار سرگرم کننده و بدون هیچ قانون یا پیچیدگی خاصی می شود. در حالت فرنچایز بازی می توانید تیم خود را انتخاب کرده و سپس جزئیات مختلف مربوط به آن را مدیریت کنید. به عنوان مثال، شما می توانید مواد مخدر غیرقانونی را به بازیکنان تیم و چیزهای سرگرم کننده دیگری مانند آن بدهید! در این حالت به تدریج با تیم های دیگر به رقابت می پردازید و داستانی نیز در این قسمت وجود دارد.

به غیر از این بخش، حالت دیگری مانند آرکید نیز موجود است که در آن میدان بسیار ساده است و باید با گلزنی در مسابقه پیروز شوید. اینجا در داخل میدان جایی است که هاکی سوپر خون جذابیت اصلی خود را نشان می دهد. در این بازی قوانین نادرستی وجود ندارد و بازیکنان می توانند با یکدیگر مبارزه کنند و باعث می شود که بازی شبیه به چیزی جز هاکی باشد! بعد از مدتی به دلیل درگیر شدن بازیکنان در زمین، محیط به چیزی شبیه رینگ بوکس تبدیل می شود و در این بین باید به فکر گلزنی بود.

بخوانید  دست از تلاش برای سرنوشت سازی بردارید

گیم پلی بازی هاکی سوپر خون

نکته جالب دیگر این است که Super Blood Hockey را می توان به صورت آفلاین با حداکثر چهار نفر با هم بازی کرد و در یک گروه دوستانه به تفریح ​​پرداخت. مهم نیست که به هاکی علاقه دارید یا نه. بازی Super Blood Hockey از آن دسته بازی هایی است که حداقل برای مدت محدودی می تواند شما را سرگرم کند و به همین دلیل پیشنهاد می کنم از آن دیدن کنید.

در نهایت نظرات خود را در مورد بازی های این هفته با یک گیمر و کاربران آن در میان بگذارید.