برنامه‌نویسان دیابلو 4 به بازیکنان وسواس پیشنهاد می‌کنند که در بین فصل‌ها به چمن بروند



بر کسی پوشیده نیست که Diablo IV به لطف حلقه گیم پلی فوق العاده و سیستم لوت به خوبی طراحی شده، می تواند یک بازی کاملاً قانع کننده باشد. با این حال، توسعه دهندگان بازی توصیه هایی برای کسانی که با محتوای آن تمام شده اند دارند: شاید سعی کنید چیز دیگری را بازی کنید.

جوزف پیپیورا، مدیر بازی‌های مرتبط، سخنان حکیمانه‌ای را در این رابطه ارائه کرد مستقیم تبلیغ به‌روزرسانی فصلی آینده Diablo IV، Season of the Malignant. این نقل قول کامل است: “وقتی به همه اهداف رسیدید و کارهایی را که فکر می کنید مهم هستند انجام دادید، استراحت کنید.” او همچنین گفت که افراد پشت بازی “همین کار را انجام می دهند” تا کاملاً از بازی لذت ببرند، و اینکه راه اندازی فصل جدید زمان مناسبی است تا بفهمید در چند ماه گذشته چه چیزی را در Diablo IV از دست داده اید. .

در حال پخش: دیابلو IV | فصل شیطانی | تریلر را اعلام کنید

Diablo IV نقدهای مثبتی از سوی منتقدان و طرفداران دریافت کرد، اما همه نقدها مثبت نبودند. برخی از بازیکنان از تصمیم بلیزارد برای ایجاد شخصیت های جدید برای رقابت در هر فصل ابراز تعجب کرده اند. راد فرگوسن، مدیر کل سری، از این قانون دفاع کرد و گفت که توسعه دهندگان می خواهند هر فصل “شروعی تازه برای همه” باشد و بازیکنان بدون توجه به آب و هوا “نقطه شروعی با هم داشته باشند”. برای اطلاعات بیشتر در مورد فصل بدخیم، راهنمای آمادگی ما را بررسی کنید. این فصل از 20 جولای شروع می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر