خواکین فینیکس در نقش ناپلئون در اولین تریلر ناپلئون ریدلی اسکات


اپل و سونی پیکچرز به تازگی اولین تریلر فیلم ناپلئون به کارگردانی ریدلی اسکات و با بازی خواکین فینیکس را منتشر کردند.

دتازه ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین فیلم ناپلئون اکران شد. اپل و سونی پیکچرز امروز از اولین تریلر فیلم ناپلئون رونمایی کردند.در طی این تریلر شاهد ظهور ناپلئون بناپارت به حمله به مصر و دیگر اقدامات جنگ طلبانه و گسترش فرانسه هستیم. از طرفی در طول تریلر ملکه ژوزفین نیز حضور دارد و می توانید ادامه دهید اولین تریلر فیلم ناپلئون از طریق Apple YouTube تماشا کنید، سپس اولین پوستر فیلم ناپلئون را ببینید:

خواکین فینیکس در نقش ناپلئون بناپارت در اولین پوستر ناپلئون

ریدلی اسکات، کارگردان نامزد 4 جایزه اسکار، فیلم ناپلئون را کارگردانی کرد. فیلمنامه ناپلئون توسط دیوید اسکارپا نوشته شده است که پیش از این با اسکات در فیلم تمام پول های دنیا کار کرده بود و اکنون وظیفه نگارش فیلمنامه گلادیاتور 2 را بر عهده گرفته است که سومین همکاری او با این کارگردان مشهور است.

خواکین فینیکس در نقش ناپلئون بناپارت، ونسا کربی در نقش ملکه ژوزفین، طاهر رحیم در نقش پل باراس، بن مایلز، لودین سنیه، متیو نیدهام، یوسف کرکور، فیل کورنول، ایان مک نیس، پل ریس، جان هالینگ ورث، ادوارد فیلیپونت و گوئن اسپوکس. از جمله بازیگرانی که در فیلم ناپلئون حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. این فیلم به قدرت رسیدن ناپلئون را از منظر رابطه اعتیادآور و بی ثبات او با ملکه ژوزفین به تصویر می کشد.

فیلم ناپلئون قرار است در 22 نوامبر 2023 (1 دسامبر 1402) به اکران سینماها برود. فیلم ناپلئون در تاریخ نامشخصی از اپل تی وی پلاس که یکی از فیلم های مهم اپل برای فصل جوایز است به همراه فیلم قاتلان ماه گل به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی کاپریو و رابرت از نیرو اکران خواهد شد. پس از ناپلئون، ریدلی اسکات کارگردانی فیلم Gladiator 2 را بر عهده خواهد داشت.

بخوانید  حضور خالق سریال True Detective در تیم نویسندگی Blade Marvel
تحریریه مجله بازی یک گیمر