حضور خالق سریال True Detective در تیم نویسندگی Blade Marvel

مارول استودیوز به تازگی خالق سریال True Detective را برای پیوستن به تیم نویسندگی ماهرشالا علی بازیگر Blade استخدام کرده است.

زمانی که آنها ما را می بینند، نویسنده مایکل استاربری وظیفه نگارش نسخه فعلی فیلمنامه Blade را دارد که منابع نزدیک می گویند پیزولاتو در حال کار بر روی فیلمنامه Starberry است و چندین هفته است که روی آن کار می کند. ماهرشالا علیاین بازیگر که برای بازی در فیلم های Moonlight و Green Book برنده دو جایزه اسکار شده است، قرار است در ریبوت Blade نقش اریک بروکس را بازی کند. میا گاث، دلروی لیندو و آرون پیرس بازیگران دیگری هم هستند که قرار است در Blade حضور داشته باشند.

استودیو مارول در حال انجام ریبوت سری Blade است و اکنون در جدیدترین نسخه اخبار سینما و تلویزیوننویسنده دیگری به این پروژه اضافه شده است. نیک پیزولاتو خالق True Detective اخیراً پس از قراردادی با مارول استودیوز به تیم نویسندگی Blade اضافه شد. پیزولاتا پیش از این در فصل سوم سریال True Detective با ماهرشالا علی همکاری کرده است. یان دمانگ، کارگردان فیلم White Boy Rick، کارگردانی Blade را بر عهده دارد.

شما نیز باید انتظار داشته باشید کیت هرینگتون او برای بازی در نقش دین ویتمن با نام مستعار بلک نایت در فیلم Blade بازگشت. فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است از سال 2023 در آتلانتا آغاز شود. نیک پیزولاتو علاوه بر سریال True Detective، فیلمنامه دو قسمت از The Killing، The Magnificent Seven، Galveston و The Guilty را نوشته است. با این حال، پیزولاتو برای فصل چهارم سریال True Detective باز نخواهد گشت.

بخوانید  هر فیلم کوئنتین تارانتینو بر اساس متاکریتیک رتبه بندی می شود

فیلم Blade برای اکران در تاریخ 6 سپتامبر 2024 (16 سپتامبر 1403) برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر