ثبت نام عالی برای خرید اقساطی پژو پارس بدون ضامن (مدت محدود)


این مقاله یک مقدمه جامع است طرح ویژه فروش اقساطی با مکانیک برای خرید پژو پارس محفوظ است. طرحی که به هواداران پژو پارس که پول کمی دارند کمک می کند تا صاحب آن شوند.

پژو پارس یا همان پرشیا پرطرفدار که با وجود عرضه چندین خودروی اقتصادی داخلی در سال های اخیر همچنان در خیابان ها و جاده ها فعال است، مرز 500 میلیونی را پشت سر گذاشته و برای بسیاری از طرفدارانش از دسترس خارج شده است.

اگر قصد خرید پژو پارس را دارید این مطلب را حتما تا انتها بخوانید.

خرید اقساطی ردیف چهارم خودروهای ملی پرطرفدار!

به گزارش 1401، پژو پارس در کنار مکانیک که یکی از بزرگترین پلتفرم های خرید و فروش خودرو و بزرگترین نمایشگاه تخصصی خرید خودرو کشور است، یکی از پرطرفدارترین خودروهای ملی است. این سدان محبوب توانسته سهم ۷ درصدی از کل خودروهای داخلی فروخته شده در نمایشگاه خودرو را به خود اختصاص دهد و در رتبه چهارم قرار گیرد. رتبه اول این لیست متعلق به کوئیک با سهم 17 درصدی است.

علیرغم طراحی ثابت این خودرو در طول سالیان متمادی، قدرت موتور، گشتاور، شتاب صفر تا صد و مصرف سوخت نسخه دنده ای آن همچنان با بسیاری از خودروهای جدید داخلی مانند شاهین، 207 و … برابری می کند. و از برخی هم همینطور است. این مشکل و همچنین تصور عموم مردم از ظرافت این خودرو باعث شد تا پژو پارس همواره در صدر لیست خریداران احتمالی خودروهای داخلی قرار گیرد.

اگر اخبار اقتصادی و بازار خودرو را دنبال کنید حتما می دانید که قیمت خودروهای داخلی در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و شیب آن با افزایش درآمد بیشتر مردم همخوانی ندارد. این اتفاق خرید پژو پارس را برای عده ای رویایی کرد. برای خرید اقساطی این خودروی قدرتمند و پرطرفدار، مکانیک شرایط خاصی را در نظر گرفته است که محدودیت زمانی دارد (فقط تا 31 تیر 1402) که در قسمت بعدی با این شرایط بیشتر آشنا خواهید شد.

بخوانید  کریتوس، اسپایدرمن، الی و جوئل در ویدیو تبلیغاتی لیگ قهرمانان اروپا

طرح اقساط ویژه با مکانیک دارای 5 کارت برنده می باشد

طراحی خاص فروش اقساطی پژو پارس با مکانیکدارای 5 مزیت مهم است که سایر طرح ها ندارند:

  1. ودیعه مورد نیاز 40% مبلغ خودرو می باشد. اگرچه تمامی سیستم های لیزینگ خودرو به حداقل 50 درصد پیش پرداخت نیاز دارند. با توجه به بازه قیمتی اکثر مدل های سافار پژو پارس که در حال حاضر بین 520 تا 640 میلیون تومان است، این اختلاف 10 درصدی رقم قابل توجهی است.
  2. نیازی به ضامن نیست
  3. شما همچنین می توانید با کمک او یک ماشین دست دوم بخرید. این یک ماشین کارکرده است که بازرسی شده است و شما برای آن بازرسی گارانتی دریافت می کنید.
  4. خودرو را در کمتر از 48 ساعت تحویل خواهید گرفت و مال شماست. به عبارت دیگر، برخلاف اکثر سیستم‌های لیزینگ، لازم نیست تا پایان دوره اقساط فقط ۳ یا ۲ خودروی دانگ داشته باشید.
  5. بین زمان واریز ودیعه تا شروع اقساط، 2 تا 3 ماه فاصله دارید و قرار نیست از ابتدا با اقساط عجله کنید.

علاوه بر مزایای فوق، به مزایای دیگر نیز نگاهی بیندازید خرید اقساطی پژو پارس پرتاب کنید تا در تصمیم خود مصمم تر باشید:

  • امکان انتخاب دوره بازپرداخت پلکانی بین 6 تا 36 ماه
  • سرعت عالی اعتبار سنجی وام و درگیر نکردن شما در مراحل اداری آن
  • همراهی کارشناسان و مکانیک ها از ثبت اسناد تا تعویض پلاک
  • خرید اقساطی از مکانیک با اعتبار 10 ساله در زمینه خرید و فروش خودرو و همکاری با معتبرترین شرکت های لیزینگ خودرو که مجوز آنها در سایت بانک مرکزی قابل درخواست است.
بخوانید  پلی استیشن 5 در آخرین به روز رسانی از کنترلر DualSense Edge پشتیبانی می کند

در کنار تمامی این مزایا، باید به این نکته نیز توجه داشت که قیمت فعلی پژو پارس نسبت به ابتدای سال کمی کمتر است و احتمال دارد در آینده نزدیک همانند سال گذشته مجدداً افزایش یابد. .

شرایط خرید پژو پارس با استفاده از طرح اقساطی ویژه با مکانیک چیست؟

مهمترین شرایط طرح اقساطی جدید با مکانیک این است که مدل خودرو نباید زودتر از 97 باشد و قیمت آن از 800 میلیون تومان بیشتر نشود. برای اطلاع از میزان ودیعه مورد نیاز برای خرید اقساطی پژو پارس 24 و 36 ماهه می توانید به جدول زیر مراجعه کنید که برای پژو پارس ELX موتور جدید تنظیم شده است:

نام ماشین

قیمت فعلی

(تومان)

دوره زمانی

بازپرداخت

پیش پرداخت طرح ویژه با مکانیک

(تومان)

پیش پرداخت

سایر سیستم های لیزینگ (تومان)

اختلاف قیمت

(تومان)

پژو پارس ELX

با موتور نو

مدل 1402

580,000,000

24

326,000,000

368,000,000

42,000,000

36

343,000,000

382,000,000

39,000,000

برای شرکت در طرح پرداخت فوق العاده پژو پارس چه مدارکی لازم است؟

برای خرید سپرده پژو پارس از گاراژ با شرایط خاص و بدون ضامن باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی
  • لوازم ماهیگیری
  • مجوز بهره برداری یا فیش حقوقی
  • درآمد حساب شش ماهه
  • اجاره یا اثبات آدرس

در صورت داشتن مدارک فوق می توانید وارد لینک زیر شده، خودرو مورد نظر خود را انتخاب کرده و از طریق گزینه خرید اقساطی هر آگهی توسط طرح اقساط ویژه خودرو با مکانیک شرکت کردن:

گزارش پایان اطلاعیه

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

بخوانید  امبریسر استودیو سابق اسکوئر انیکس را چند هفته پس از خرید تعطیل می‌کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر