اعلام تاریخ برگزاری رویداد بازی‌ های مارول و دیزنی

این نمایش که بخشی از نمایشگاه D23 دیزنی برای سال ۲۰۲۲ خواهد بود، از وب‌سایت رسمی این رویداد، صفحه یوتیوب و توییتر D23 و صفحات رسمی دیزنی و مارول اینترتینمنت در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت زنده پخش می‌شود. هوادارانی که در محل برگزاری این نمایشگاه در کانونشن سنتر شهر اناهایم کالیفرنیا حضور دارند نیز می‌توانند این رویداد را به‌صورت زنده و روی استیج اصلی این نمایشگاه تماشا کنند.

دیزنی همچنین تایید کرد در این رویداد از بازی جدید استودیوی Skydance New Media که قرار است از روی شخصیت‌های کمیک‌های مارول ساخته شود نیز رونمایی خواهد شد. امی هنیگ، خالق و کارگردان سری آنچارتد، به‌عنوان رئیس این استودیو که یک بازی از دنیای جنگ ستارگان نیز در دست دارد شناخته می‌شود.

هنوز مشخص نیست که چه بازی‌های دیگری در این نمایش حضور خواهند داشت، اما باتوجه‌به حضور شرکت لوکاس‌فیلم گیمز در این نمایش، احتمالا می‌توانیم انتظار اولین رونمایی از بازی ایندیانا جونز استودیوی ماشین‌گیمز یا یک نمایش تازه از Star Wars Jedi: Survivor را داشته باشیم. بازی موبایلی MARVEL Snap و بازی جدید Aliens استودیوی Survios از دیگر آثاری هستند که احتمال حضور آن‌ها در رویداد جدید بازی‌های دیزنی وجود دارد.

دقایقی پیش شرکت والت دیزنی اعلام کرد ماه آینده یک نمایش ویژه برای انتشار اطلاعات جدید از بازی‌های در دست ساخت خود برگزار می‌کند.

نظر شما کاربران یک گیمر در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.



منبع

هواداران می‌توانند از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد جمعه ۱۰ سپتامبر (۱۸ شهریور) به‌وقت تهران این نمایش را که بلسینگ جونیور از پادکست Kinda Funny اجرای آن را برعهده دارد، تماشا کنند.

بخوانید  پخش تریلر جدید RE Village: Winters Expansion با نمایش مبارزات سوم شخص ایتن و ماجراجویی‌های رز
تاریخ برگزاری رویداد مشترک نمایش بازی‌های مارول و دیزنی تایید و اعلام شده است.

این نمایش جدید که به‌صورت دیجیتالی و حضوری برگزار می‌شود، شامل تریلرهای جدیدی از استودیوی‌های دیزنی و پیکسار گیمز، مارول گیمز، لوکاس‌فیلم گیمز و قرن بیستم گیمز خواهد بود. علاوه‌بر رونمایی و معرفی از بازی‌های جدید این شرکت‌ها، در این رویداد هواداران می‌توانند انتظار حضور بازی‌های معرفی‌شده‌ای مانند Disney Dreamlight ،Marvel’s Midnight Suns و LEGO Star Wars: The Skywalker Saga را داشته باشند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر