پخش تریلر جدید RE Village: Winters Expansion با نمایش مبارزات سوم شخص ایتن و ماجراجویی‌های رز

محتوای Winters Expansion بازی Resident Evil Village قرار است در تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر) امسال روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی‌های رزیدنت ایول را با تیم یک گیمر در میان بگذارید.



منبع

دانلود ویدیو از آپارات

کپکام در رویداد اخیر رزیدنت ایول تریلری جدید از بسته گسترشی Winters بازی Resident Evil Village را پخش کرد که در آن شاهد دوربین سوم شخص و داستان بسته الحاقی Shadows of Rose هستیم.

در تریلر Resident Evil Village: Winters Expansion شاهد آن هستیم که با وجود استفاده‌ی گیم‌پلی از زاویه دوربین سوم شخص، کات‌سین‌ها همچنان با دوربین اول شخص نشان داده می‌شوند. همچنین اگر در حین گیم‌پلی سعی کنید با چرخاندن دوربین چهره‌ی ایتن را ببینید، او با چرخاندن صورت خود به سمت دیگر مانع این کار خواهد شد تا همچنان دیدن چهره‌ی او تا پایان ممکن نباشد. در این تریلر سکانس‌های جدیدی از بسته الحاقی Shadows of Rose نمایش داده می‌شود که در آن رز کوچک توسط عروسک‌های بزرگ و ترسناک احاطه شده است. در ادامه کپکام اعلام کرد که دموی حالت سوم شخص از همین امروز در دسترس قرار می‌گیرد.

شرکت Capcom در جدیدترین شوکیس رزیدنت ایول خود، تریلر جدیدی از محتوای گسترشی Winters بازی Resident Evil Village را پخش کرد. این محتوای گسترشی شامل سه بخش عمده می‌شود که کپکام تاکنون جزئیات و تصاویری از هر کدام را در اختیار طرفداران قرار داده است. کپکام در شوکیس اخیر ابتدا تریلر جدیدی را منتشر کرد که در آن ایتن با زاویه‌ی دید سوم شخص در حال مبارزه با دشمنان است. در ادامه‌ی تریلر نیز شاهد ماجراجویی‌های جدید دختر ایتن یعنی رز در بسته الحاقی Shadows of Rose هستیم تا در این قسمت جدید، داستان خانواده‌ی وینترز به پایان برسد. در ادامه کپکام مصاحبه‌ای با توسعه‌دهندگان این محتوای الحاقی را پخش کرد و جزئیات و تصاویر بیشتری از بخش The Mercenaries: Additional Orders را به نمایش گذاشت.

بخوانید  توسعه دهنده می گوید که Call Of Duty: Mobile با راه اندازی موبایل Warzone کار نمی کند