نپذیرفتن پیشنهاد ۱۷ میلیارد دلاری AppLovin توسط یونیتی

جان ریکیتیلو به‌تازگی در جریان مصاحبه‌ای حاشیه‌ساز شده بود؛ جایی که او با سوالی مبنی بر واکنش منفی برخی سازندگان نسبت به اینکه درآمدزایی باید زودتر و در جریان پروسه خلاقانه آثار اجرا شود، رو‌به‌رو شد و در جواب به سازندگانی که اولویت بالایی به درآمدزایی نمی‌دهند، به آن‌ها توهین کرد. هرچند او پس از آن مجبور به معذرت‌خواهی شد و قول داد بهتر از قبل عمل کند.



منبع

امروز شرکت یونیتی اعلام کرد که پیشنهاد AppLovin به صلاح سهام‌داران شرکت نبود و حال قرارداد قبلی خود با ironSource، دیگر شرکت نرم‌افزار موبایلی را دنبال خواهد کرد. جان ریکیتیلو، مدیرعامل یونیتی در این‌باره می‌گوید:

هیئت مدیره یونیتی به اتفاق آرا پیشنهاد ۱۷.۵۴ میلیارد دلاری Applovin، شرکت نرم‌افزاری برای تصاحب این شرکت را رد کرد.

موتور بازی‌سازی یونیتی یکی از محبوب‌ترین موتورهای این صنعت در سراسر جهان است و بازی‌های محبوبی نظیر Call of Duty: Mobile و Pokemon Go با استفاده از این موتور خلق شده‌اند. گفتنی است شرکت AppLovin تنها به تصاحب خود یونیتی علاقه‌مند بود و در این صورت، خرید ironSource توسط یونیتی لغو می‌شد و ممکن است همین قضیه یکی از دلایل منتفی شدن معامله بین دو طرف باشد.

«هیئت مدیره فکر می‌کند که معامله ironSource متقاعدکننده است و فرصتی به وجود خواهد آورد تا ازطریق خلق یک پلتفرم نقطه به نقطه (بدون دخالت شخص ثالث) ارزش بلندمدتی ایجاد شود که به سازندگان اجازه می‌دهد تا بازی‌ها و محتوای سه‌بعدی همزمان (ریل تایم) یکپارچه را توسعه داده، منتشر کرده، اجرا کنند، رشد دهند و از آن درآمد کسب کنند. ما نسبت به توافق بین یونیتی و ironSource و فواید قابل‌توجهی که برای سهام‌داران و خالقان یونیتی ایجاد می‌کند، مشتاق بوده و پایبند می‌مانیم.»

بخوانید  اولین تصویر از نیکلاس کیج در فیلم ترسناک Arcadian