از فروش 6 ماهه FIFA 23 از مجموع فروش FIFA 22 صرفنظر کنید

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی فیفا چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازی FIFA 23 از زمان انتشار شروع به شکستن رکوردها کرده بود. تا جایی که EA اکتبر گذشته تایید کرد که این بازی در هفته اول عرضه به رکورد 10.3 میلیون بازیکن در تمامی پلتفرم ها رسیده است. با توجه به اتمام قرارداد EA با فیفا، از سال جاری، الکترونیک آرتز نام سری فوتبال خود را به EA Sports FC تغییر خواهد داد.

این موفقیت تعجب آور نیست. زیرا EA در فوریه گزارش داد که FIFA 23 در مسیر تبدیل شدن به پرفروش ترین نسخه در تاریخ این سری قرار دارد. آندره ویلسونمدیر عامل EA در آن زمان گفت که پیش بینی درآمد سالانه سری فیفا چهار درصد رشد است و تنها در آمریکای شمالی این بازار به رشد 50 درصدی می رسد.

EA تایید کرده است که FIFA 23، آخرین قسمت از مجموعه فوتبال خود که از نام فیفا استفاده می کند، رکورد فروش مادام العمر FIFA 22 را ظرف 6 ماه پس از انتشار شکست. به گفته این ناشر، FIFA 23 به موفق ترین و پرفروش ترین نسخه در تاریخ سری فیفا تبدیل شده است.

کریس سومدیر مالی EA گفت: “عملکرد مالی رکورد از خدمات زنده و افزایش تعامل، به ویژه از مجموعه EA Sports FIFA ما، منجر به درآمد خالص سه ماهه چهارم بهتر از حد انتظار و پایان سال قوی شد.”

الکترونیک آرتز اعلام کرد که فروش فیفا 23 از فروش فیفا 22 در 6 ماه گذشته بیشتر شده است.

بخوانید  تعدیل نیرو استودیو بانجی تایید شد