احتمال عرضه باندل Mario Kart 8 Deluxe نینتندو سوییچ


گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که باندل Mario Kart 8 Deluxe کنسول نینتندو سوییچ OLED در تعطیلات پایان سال از راه می‌رسد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا شرکت نینتندو مشغول برنامه‌ریزی برای عرضه باندل جدید نینتندو سوییچ OLED است. همان‌طور که رسانه Dealabs گزارش داد، شرکت Nintendo در ماه نوامبر (پیش از تعطیلات پایان سال) کنسول نینتندو سوییچ اولد و بازی Mario Kart 8 Deluxe را در قالب یک باندل روانه بازار خواهد کرد.

این گزارش توسط بیل‌بیل-کان منتشر شده است که یکی از قابل اعتمادترین افراد در زمینه افشای جزئیات باندل کنسول‌ها پیش از معرفی رسمی به‌حساب می‌آید. ظاهرا این باندل شامل نسخه فیزیکی ماریو کارت ۸ دیلاکس نخواهد بود و درعوض کد دانلود بازی به‌همراه اشتراک ۳ ماهه سرویس Nintendo Switch Online در آن گنجانده می‌شود.

با استناد به گزارش رسانه Dealabs، باندل Mario Kart 8 Deluxe نینتندو سوییچ اولد برای عرضه در تاریخ ۲۹ آبان ۱۴۰۲ (۲۰ نوامبر ۲۰۲۳) در اروپا در نظر گرفته شده است و با برچسب قیمتی ۳۴۹ یورو روانه بازار خواهد شد.

با اینکه ظاهرا باید انتظار عرضه باندل جدیدی را در آینده نزدیک داشته باشیم، اما نینتندو در این مدت مشغول کار روی جانشین نینتندو سوییچ بوده است. این کنسول که درحال‌حاضر با نام نینتندو سوییچ ۲ شناخته می‌شود، احتمالا از سخت‌افزار قدرتمندتری بهره خواهد برد و از فناوری DLSS 3.5 و Ray Reconstruction استفاده می‌کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  گزارش باکس آفیس: تام کروز در یک قدمی Titanic و Avengers: Infinity War