آیا دنباله ای برای طرح خانواده وجود خواهد داشت؟

سیمون سلان جونز، کارگردان The Family Plan در مصاحبه ای با رسانه کامینسون در مورد ادامه احتمالی این اکشن کمدی صحبت کرد.

سایمون سلان جونز در مصاحبه‌ای با رسانه‌های ComingSoon، از او در مورد پروژه بعدی‌اش سوال شد و او گفت که صحبت‌هایی در مورد ادامه احتمالی The Family Plan وجود دارد.

سایمون سلان جونز اظهار داشت: “نمی دانم (فیلم بعدی چه خواهد بود).” ما در مورد یک دنباله بالقوه برای Family Map صحبت می کنیم، و فکر می کنم دیدن دوباره این گروه قدیمی جالب خواهد بود. من این کار را در حین خواندن برخی از سناریوها انجام می دهم. من در موقعیتی هستم که از کار نکردن خوشحالم و بعد از یک ماه احساس وحشتناکی خواهم داشت. بنابراین من می خواهم تا آنجا که ممکن است استراحت کنم و پروژه بعدی خود را پیدا کنم. من هنوز موفق به انجام این کار نشده ام.»

فیلم طرح خانواده با بازیگری مارک والبرگ پس از نمایش در اپل تی‌وی پلاس، این اثر به موفق‌ترین اثر پخش شده در آن سرویس تبدیل شد. این کمدی اکشن در تاریخ 24 دسامبر 1402 (15 دسامبر 2023) در سینماها اکران شد و به پربیننده ترین فیلم Apple TV+ و پربیننده ترین فیلم در تاریخ این سرویس پخش تبدیل شد.

مارک والبرگ، بازیگر فیلم The Fighter میشل موناهانبچه رفت، بازیگر رفت کایران هیندزبازیگر فیلم بلفاست زوئی کولتیبازیگر سریال فقط قتلها در ساختمان (قتل فقط در ساختمان) ون کرازبیبازیگر سریال ذهن جنایتکار مگی کیو، بازیگر فیلم The Protégé (محافظ) و جوینر لوکاساین خواننده آمریکایی در فیلم طرح خانواده به ایفای نقش پرداخت.

بخوانید  جدید در Hulu فوریه 2024: FX's Feud: Capote vs The Swans، Abbott Elementary Season 3 و بیشتر

در خلاصه داستان The Family Plan آمده است: “دن مورگان عاشق زندگی آرام به عنوان یک شوهر فداکار، پدر سه فرزند و فروشنده موفق خودرو در حومه شهر است، اما این تنها نیمی از داستان است. ده ها سال پیش، او یک قاتل نخبه دولتی بود که وظیفه داشت تا از بین برود. مرگبارترین تهدیدهای جهان.” وقتی دشمنان گذشته او دن مورگان را تعقیب می کنند، او تصمیم می گیرد برای محافظت از خانواده اش یک سفر جاده ای به لاس وگاس داشته باشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر