بررسی Huawei Watch GT4; ترکیب جذابیت و کارایی

من ساعت GT4 را با گلکسی واچ 6 مقایسه کردم تا دقت سنسورها را آزمایش کنم و همان نتایج را برای ضربان قلب و SPO2 دریافت کردم. اما در تست استرس، ساعت هوشمند هواوی نرمال گزارش کرد، در حالی که گلکسی واچ 6 سطح استرس من را بالا گزارش کرد. من همچنین تست استرس را با Galaxy Fit 3 انجام دادم و به نتیجه استرس بالا مطابق با ضربان قلب بالا در حالت استراحت رسیدم. یا تست استرس Watch GT4 دقیق نیست یا سطح استرس با سامسونگ متفاوت است.

امتحانات

Huawei Watch GT4

Samsung Galaxy Watch 6

تپش قلب

94 ضربه در دقیقه

93 ضربه در دقیقه

سطح اکسیژن خون (SpO2)

99 درصد

99 درصد

تست استرس

پادرمیانی

اجلاس – همایش

داده های جدول توسط Zoomit اندازه گیری شده است.

متأسفانه، برای تست استرس GT4، هیچ گزینه ای در خود ساعت برای شروع تست وجود ندارد. یا اندازه گیری سطح استرس خود را در حالت نظارت مداوم و خودکار قرار دهید یا از برنامه استفاده کنید.

قابلیت نظارت بر خواب Huawei Watch GT4 نسبتا دقیق و دقیق است و مراحل مختلف خواب از جمله خواب سبک، عمیق و REM و همچنین کیفیت تنفس و تعداد دفعات بیدار شدن را ثبت می کند. هوآوی همچنین امتیازی از 100 را بر اساس کیفیت خواب می گیرد که ممکن است عادات خواب کاربر را بهبود بخشد. البته، در اولین آزمایش ما، ساعت GT4 ساعت خواب من را حدود یک ساعت زودتر ثبت کرد، اما از نظر زمانی که از خواب بیدار شدم، 100٪ دقیق بود.

تصویری از برنامه نظارت بر خواب Huawei Watch GT4
تصویری از برنامه نظارت بر خواب Huawei Watch GT4

کیفیت تنفس در خواب یکی از آن معیارهایی است که در ساعت های هوشمند قبلی ندیده بودم. البته، اگر بتوانید محدودیت های منطقه ای را دور بزنید، به قابلیتی به نام آگاهی تنفس در خواب دسترسی خواهید داشت که تنفس نامنظم در طول خواب و علائم آپنه خواب را تشخیص می دهد.

در مورد فعالیت های ورزشی، Huawei Watch GT4 از بیش از 100 تمرین شامل شش فعالیت از جمله پیاده روی و دویدن پشتیبانی می کند که از تشخیص خودکار پشتیبانی می کند که باید از قسمت تنظیمات ساعت فعال شود. ساعت GT4 در شمارش تعداد قدم ها بسیار دقیق است و حتی تفاوت بین یک گام واقعی و زمانی که عقربه ها را به جلو و عقب می بریم تشخیص می دهد.

یکی از ویژگی‌های خوب Watch GT4 پشتیبانی از GPS داخلی است که البته در نسل قبل وجود داشت، اما هواوی می‌گوید دقت آن بیش از 30 درصد بهبود یافته است و از الگوریتمی استفاده می‌کند که با هر بار استفاده دقیق‌تر می‌شود. به لطف GPS داخلی، می توانید بدون همراه داشتن تلفن خود به پیاده روی یا دوچرخه سواری بروید، بنابراین مسیری که طی می کنید روی نقشه ساعت ثبت می شود. البته در گوگل مپ خبری نیست و باید به نقشه خود هوآوی به نام Petal Maps بسنده کنید که کار خود را شروع می کند. علاوه بر این امکان دانلود آهنگ از طریق اپلیکیشن نیز وجود دارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر