فیلمبرداری فصل سوم سریال Euphoria به زودی آغاز می شود

سیدنی سوینی گفت که فیلمبرداری فصل سوم Euphoria احتمالا به زودی آغاز خواهد شد.

سیدنی سوینیبازیگر نقش کیسی هاوارد در Euphoria اخیراً گفته است که فیلمبرداری فصل سوم سریال Euphoria به زودی آغاز خواهد شد. در مصاحبه با جاش هوروویتز در MTV، وقتی از او پرسیده شد که آیا قصد دارد پس از اکران فیلم ترسناک جدیدش Immaculate استراحت کند، گفت که به زودی با شروع فیلمبرداری فصل سوم به تیم تولید Euphoria خواهد پیوست.

وقتی از سوینی پرسیده شد که آیا فیلمنامه فصل سوم را خوانده است یا خیر، پاسخ مستقیمی نداد، اما گفت که بازگشت به Euphoria همیشه شبیه بازگشت به خانه است. سیدنی سوینی در صحبت های خود به تاریخ خاصی اشاره نکرد اما به نظر می رسد تا شروع فیلمبرداری فاصله کمی داریم.

سریال معروف Euphoria ساختن سام لوینسون پخش آن در سال 2019 آغاز شد، سپس دو قسمت ویژه در دسامبر 2020 و ژانویه 2021 پخش شد و فصل دوم در سال 2022 پخش شد. اندکی پس از پایان فصل دوم، سریال برای فصل سوم تمدید شد، اما تولید آن به تعویق افتاد. دلایل مختلف. در این مدت، سم لوینسون روی پروژه های بحث برانگیز دیگری کار کرد.

در حال حاضر، زمان پخش فصل سوم Euphoria مشخص نیست و نمی دانیم که آیا داستان در این فصل به پایان می رسد یا باید منتظر فصل های بیشتری در آینده باشیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Cyberpunk 2077 Phantom Liberty بالاترین بودجه توسعه CDPR تاکنون است