یک شرکت میزبان بهتر پیدا کنید

کاربرد سئو سایت در رسیدن به صفحه اول و رتبه های بالای نتایج جستجو بر هیچکس پوشیده نیست. عنوان تصویر متنی است که تصویر موجود در صفحه را همراهی می کند – اگر به تصاویر این مقاله نگاه کنید، متن در کادر خاکستری زیر هر یک است. ما یک مقاله بسیار معروف (و طولانی تر) در مورد سئو تصاویر داریم. زیرا افراد هنگام اسکن مقاله از آنها استفاده می کنند. تعیین کاراکتربندی یک صفحه در هنگام ذخیره سازی اطلاعات در بانک داده نیز اهمیت دارند، در HTML5کاراکتربندی پیشفرض براساس UTF-8میباشد. همیشه هنگام نوشتن توضیحات متا خود به نوع کاربرانی که دارید توجه نمائید و براساس آن متن خود را بنویسید. امروزه اکثر برنامه نویسان وبو طراحان سایت متوجه اهمیت سازگاری با موبایل هستند، و اگر قصد طراحی سایت با وردپرس دارید اکثر موارد ضروری برای سازگاری با موبایل با انتخاب یک قالب وردپرس معتبر و مناسب برطرف خواهد شد. آنها از آن برای تعیین آنچه روی تصویر است بلکه همچنین نحوه ارتباط آن با متن اطراف استفاده می کنند. اما در حالت نمایش سایت در موبایل این تصویر به خوبی نمایش داده نمی شود. برای اینکه گوگل این آدرسها را به عنوان صفحات تکراری در نظر نگیرد و با کاهش رتبه مواجه نشوید، لازم است که از تگ کنونیکال استفاده کنید.

یک نقشه سایت برای محتوای خود ایجاد کنید. در این بخش همان طور که در تصویر زیر مشخص شده است، بخشی برای تنظیم Width و بخشی برای تنظیم Height می باشد. اگر تصویر شما در مورد محصول خاصی است، نام کامل محصول و شناسه محصول را در برچسب alt قرار دهید تا راحت تر پیدا شود. 4. در نهایت تصویر را با نام دیگری بجز نام اصلی آن ذخیره کنید. البته بجز گوگل کاربران هم اگر سایتی دیر لود شود سریعاً بیخیال آن شده و به سراغ سایت دیگری می روند. قبل از اینکه به سراغ مراحل بهینه سازی و سئو تصاویر مراجعه کنیم. ولی اگر قرار باشه از نظر بیزینس و بازاریابی به این موضوع نگاه کنیم یک مقدار مبحث سئو پیچیده­تر میشه ما باید بیایم بررسی کنیم که هزینه­هایی که برای سئو سایتمون پرداخت می­کنیم در نهایت چه آورده مالی برامون میاره، اگر بخوام خیلی خلاصه و کوتاه­تر بگم اینکه فعالیت­های سئو سایت ما آیا توجیه اقتصادی داره یا نه؟ همچنین سعی کتید مسیر یادگیری را همیشه ادامه دهید و تنها به گفته های یک استاد یا کارشناس اکتفا نکنید و نقل قول های افراد صاحب نظر دیگر را هم بشنوید. به همین دلیل می توان یکی دیگر از کاربرد های سئو را این موضوع در نظر گرفت و با استفاده از آن به جذب بازدید کنندگان فراوان پرداخت و رتبه های بالایی را به دست آورد.

معمولاً فرمت png برای تصاویر با وضوح بالا استفاده می شود که با زوم کردن هم کیفیتشان چندان هم کاهش پیدا نمیکند. تنها کافیست که تمام تصاویر از نام فایل و متن جایگزین یا همان برچسب alt برخوردار باشند. برای قرار گرفتن در بخش گوگل دیسکاور به استفاده از تگهای خاص یا دادههای ساختاریافته نیازی نیست. روی بلوک تصویر کلیک کنید تا تنظیمات تصویر در زبانه Block در نوار کناری باز شود. برای مثلا نام تصویر را Asus-laptop.jpg قرار می دهیم. در حوزه های اصلی حتما با برنامه اخبار منتشر کنید، مثلا اگر روزانه 50 خبر منتشر می کنید، حتما برای حوزه اقتصادی 30% و برای حوزه سیاسی هم 30% اخبار سایت را اختصاص دهید و مابقی را به دسته های دیگه ی خبری اختصاص دهید که خوب قطعا سهم هر کدام ممکن است زیر 10% باشد. مثلا سعی کنید در صفحه های سایت خود، از ویدئو یا پادکست استفاده کنید، اینفوگرافی های جذاب تولید کنید و یا به صورت کلی، هر کاری که حس میکنید کاربران را با محتوای سایت و صفحه های سایتتان درگیر میکند استفاده نمایید، تا این حس به گوگل داده شود که یک تجربه کاربری خوب برای مخاطبان خود فراهم کرده اید.

اگر سایت شما با سیستم مدیریت محتوای وردپرس نوشته شده است و از افزونه یواست Yoast برای بهبود وضعیت SEO سایت خود استفاده میکنید، میتوانید به سادگی از قسمتی که در شکل زیر مشخص شده است برای هر صفحه آدرس کنونیکال را تعریف کنید. همچنین ممکن است با خود فکر کنید من از محتوای تکراری برای سایتم استفاده نکردم و در نتیجه نیازی به استفاده از تگ Canonical ندارم. مطابق این تنظیمات، آدرس اختصاص داده شده به صفحات و پستها شامل تاریخ انتشار و همچنین نام آنهاست. موتورهای جست و جو برای مشاهده ی صفحات وب سایت توسط کاربران، از رباتهایی کمک می گیرند که به نام خزنده یا عنکبوت شناخته شده می شوند. DUPLICATE زمانی رخ می دهد که دو صفحه با محتوای یکسان یا مشابه در سایت قرار داشته باشند. همانطور که قبلاً ذکر شد، افزودن آن به محتوای متنی مرتبط بسیار کمک می کند. در ادامه چند کلید موفقیت در زمینهی سئو برای پیشرفت در زمینههای دیجیتال مارکتینگ و بهینهسازی موتورهای جستوجو ذکر کردهایم. بهینهسازی موتور جستجو (به انگلیسی: Search engine optimization)، به اختصار سئو (به انگلیسی: SEO)، یک روند مناسب برای بهبود دید یک وب سایت یا یک صفحه وب در یک موتور جستجوی طبیعی و یا الگوریتمی است.

سایت شما هم تجربه کرده باشید که با وجود عدم اتصال به اینترنت، زمانی که وارد مرورگرتان شده اید، همچنان صفحات وبسایت هایی که قبلا به آن ها مراجعه کرده اید در دسترس شما هستند و برایتان نمایش داده می شوند. اگر اطلاعات منتقل شده توسط ویژگی عنوان مرتبط است ، در دسترس قرار دادن آن در جایی دیگر ، به صورت ساده و در صورت عدم ارتباط، حذف ویژگی عنوان را به طور کامل در نظر بگیرید. ربات های گوگل وب را کاوش می کنند و از صفحه ای به صفحه دیگر منتقل می شوند. 2. میزان اولویت آن صفحه برای سایت شما. برای همین مهم است که متخصص سئو زیروبم فعالیتها در این حوزه را بداند؛ به ویژه در تولید محتوا که او باید در تدوین استراتژی و بازاریابی محتوا به تیم این گروه کمک کند.

برای افزایش سرعت و کاهش زمان بارگزاری صفحه ، باید از تصاویر بهینه و فشرده شده در سئو سایت وردپرس استفاده کنید. یکی از مهم ترین اصول سئو سایت، یافتن کلمات کلیدی و عباراتی که بیشترین جستجو را در گوگل دارند و در ادامه بهینه سازی و تولید محتوا حول این عبارات است، حتی لینکسازی های داخلی و خارجی هم به این مفهوم وابسته است. موضوع بهینه سازی عنوان تصویر برای گوگل و کاربر هم به این مورد مربوط می شود. موتورهای جستجو مثل گوگل توضیحات متا را در نتایج جستجو به کاربر نمایش می دهند که می تواند بر نرخ کلیک تأثیر بگذارد. بسیاری از وبسایتهایی که محوریت فعالیتشان بر پایه تصاویر بوده، مثل Pinterest یا Dribbble اخیرا این فرمت را جایگزین تصاویر با فرمت JPG کردهاند. هر کدام از این تصاویر در سایت های مختلف قرار داده شده. با فرض اینکه این محتوا ارزشمند است و ترافیک زیادی را برای سایت شما فراهم میکند، باید یکی از آنها را انتخاب کنید و تگ کنونیکال را برای آن استفاده کنید تا مشکلی برای سئو سایت ایجاد نشود.

بخوانید  دانلود پابجی موبایل PUBG Mobile 2 4.0 نصب آپدیت جدید اندروید | 1gamer

البته علاوه بر این مورد، موتورهای جستجو مثل گوگل داخل بخش مجزایی برای جستجوی تصویر می باشد. بخش اگزیف همانند یک مترجم است که زبان دیداری تصویر را به زبان کد های قابل فهم برای گوگل تبدیل می کند. بعد از کلیک روی گزینه Save for web page صفحه ای شبیه به تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد. خیلی از سایت ها برای یک صفحه از سایت آدرس های متفاوتی ایجاد می کنند یا پارامتر های مختلفی را با انتهای آدرس سایت اضافه می کنند. 6) بک آپ گیری از وبسایت به صورت مکرر جهت زمان های قطعی دسترسی به سایت یا ایجاد نقص های فنی به منظور بازگردانی محتوا های قبلی. اینکه آیا امکان وارد کردن نام تصاویری که داخل سایت استفاده می کنیم به صورت فارسی وجود دارد یا نه ؟ شما با مشاهده اسم این تصویر قبل از اینکه محتویات آن را ببینید، بلافاصله متوجه خواهید شد که این تصویر مربوط به یک لپ تاپ ایسوس می باشد.

تیم با استعداد دیجیتال مارکتینگ ما خدمات سئو را با کیفیتی درخور و قابل توجه ارائه میدهند که به شما در بهبود رتبه سایتتان در موتورهای جستجو کمک میکنه و ترافیک ارگانیک بیشتری را برای وب سایت شما به ارمغان میاره. تیم طراحی سایت سئو کار برتر هر آنچه از یک سایت حرفه ای شرکتی و یا فروشگاهی مد نظر دارید، برایتان محیا می کند. برای کوچک یا بزرگتر کردن سایز تصاویر هم بهترین گزینه، فتوشاپ است. اگر می خواهید شیوه های خوب بیشتری در زمینه سئو تصاویر بیاموزید، خواندن آن مقاله را توصیه می کنیم. در تصویر زیر میبینید که در متن توضیحات صفحه کاربران را به خواندن متن تشویق کرده است. البته موضوع افزایش سرعت سایت وردپرسی می تواند تاثیر بالایی در سئو وردپرس داشته باشد به همین دلیل هم ما قبلاً در وبسایت مارکترها یک مقاله جامع و کاملی برای افزایش سرعت سایت تولید و منتشر کرده ایم که خواندن آن را توصیه می کنم. مقاله گوگل درباره تصاویر دارای عنوان “استفاده از متن توصیفی alt” است. تصاویر باید دارای ویژگی srcset باشند، که امکان ارائه تصویر متفاوت در عرض صفحه را فراهم می کند – این خصوصاً برای دستگاه های تلفن همراه بسیار مفید است. آن را به عنوان یک تیزر تریلر در نظر بگیرید که ویژگی کامل آن درست بعد از هدر بعدی ارائه می شود.

تا تصویر را باز نکنید، قادر نخواهید بود متوجه آن شوید. این نکته را نیز باید به خاطر داشته باشید که اگر از تگ کنونیکال استفاده نکنید، گوگل در نهایت خودش این کار را انجام دهد و در میان چندین صفحه مشابه، یکی را که فکر میکند بهترین صفحه است، به عنوان صفحه اصلی در نظر میگیرد. را تغییر دهید. آسان ترین راه در میان تمامی موارد، تغییر سایز تصاویر شماست. با مطالعه نکاتی که در بالا خدما شما همراهان عزیز توضیح دادیم، باید متوجه شده باشید که تصاویر از اهمیت بسیاری برخورد است. در این مطلب از سایت بک لینک تلاش کردیم مهمترین نکاتی که باید در خصوص بهینه سازی عکس ها را بررسی کنیم و برترین تکنیکها و افزونه های سئو تصاویر را معرفی کنیم. تمامی نکاتی که در بالا گفته شد، جزو مهمترین نکات آموزش سئو تصویر و بهینه سازی برای موتورهای جستجو مثل گوگل بودند.

به کم این ابزار میتوانید ببینید در چه رتبهای قرار دارید، مشکلات سایت شما چیست؟ در این آموزش یاد می گیرید چگونه صفحه نتایج یک موتور جستجو را بخوانید و رتبه خود را پیدا کنید و ببینید رتبه ها روی تجارت های بزرگ و کوچک تاثیر می گذارند. یک ابزار پیش نمایش توضیحات متا به شما امکان می دهد قبل از انتشار صفحه پیوند خود را در SERP ببینید. Largest Contentful Paint (LCP): این سنجه بیانگر زمان لازم برای بارگذاری و نمایش بخش محتوایی اصلی در یک صفحه از سایت است. این کار ساده است: اگر شما در حال نوشتن مقاله ای در مورد Notre Dame هستید و از تصویری که طلوع آفتاب را در پاریس بیش از کلیسای جامع Notre Dame نشان می دهد استفاده می کنید، نام فایل نباید DSC4536.jpg باشد. این ۵ آدرس در واقع URLهای یک صفحه است و برای کاربران با مفهوم یکسانی نشان داده میشود، ولی خزندههای گوگل این آدرسها را به شکل دیگری درک میکنند و هر کدام از آنها به عنوان یک صفحه جداگانه در نظر میگیرند. 1. منابع خزش (Crawl) رباتهای گوگل برای این صفحات تکراری هدر میشود، به جای اینکه منابع رباتهای گوگل برای پیدا کردن و ایندکس کردن صفحات مهم سایت شما صرف شود.

اما تگ کنونیکال بیشتر برای محتواهای تقریباً مشابه کاربرد دارد و برای صفحات با محتوای کاملاً یکسان، استفاده از ریدایرکت به جای کنونیکال توصیه میشود. سایت شما نمایش داده نمیشود که کاملاً اشتباه است. بسیاری از افراد کاربرد تگ Canonical را برای صفحات کاملاً یکسان میدانند. اگر به زبان رسمی تر خواهیم این مسئله را بیان کنیم، میتوان گفت که سازی داخلی و کاربرد آن برای Site Navigation است. در پاسخ به این سوال میتوان گفت، بسترهای اجتماعی بسیار خبرپسند هستند و فعالیت داشتن در آنها بسیار موثر است. چون مخاطبان بر روی صفحاتی کلیک می کنند که مطمئن باشند جواب سوال آنها در آن وجود دارد و این موضوع را با توجه به توضیحات متا متوجه می شوند. این رویکرد باعث به وجود آمدن رنگ جدیدی در کلاههای سئو شد. اگر تصاویر تعداد رنگ زیادی دارد از PNG 24 استفاده کنید.

راه های زیادی برای کاهش حجم عکس ها بدون اینکه کیفیت آنها دچار تغییر شود وجود دارد.در ادامه سه تا از آسان ترین راهکار ها را شرح میدهیم. یکی از این دلایل وجود مشکلات فنی بسیار در سایت آنهاست. این کار باعث میشود اسنیپت شما از نظر کاربران برای کلیک مناسبتر و جالبتر شود. همچنین وقتی کاربر نام خبرگزاری را در دیگر خبرگزاریها بارها ببینید، از دید او خبرگزاری مورد نظر به عنوان یک مرجع شناخته میشود که باید ابتدا به آن سر زد. زمانی که یک کاربر روی یک لینک کلیک میکند و محتوای مورد انتظار را در ان صفحه نمیبیند، نمودار رضایت او از سایت ما در یک لحظه سقوط میکند. وقتی کشف محتوای ما آسان تر می شود، وقتی ارزیابی محتوای ما ساده تر می شود، رتبه سایت مان در SERP بالاتر می رود. علاوه بر آن کاربران با مشاهده کلمات کلیدی مورد نظرشان، هم در عنوان و هم توضیحات متا، احتمالا به سایت شما اعتماد بیشتری می کنند؛ یعنی شانس تان برای انتخاب شدن، بالا می رود. با کاهش یکی از آنها دیگری هم به صورت خودکار طبق استاندارد تصویر تغییر خواهد کرد. در این روش شما ابتدا نهایت تلاش خود را می کنید تا حجم تصویر را در نرم افزارهای مثل فتوشاپ کاهش دهید.

بخوانید  خرید جم کلش اف کلنز ارزان clash of clans ⭐ ایران موجو | 1gamer

برای اینکه تگ کنونیکال را بهتر درک کنید، بهتر است مثالی را برای آن بیان کنیم. ما در این راهنما سعی میکنیم تا جای ممکن تمامی مفاهیم و تکنیکها را به زبان ساده بیان کنیم. همچنین یکی از ویژگی های بسیار خوب متن جایگزین تصاویر یا همان alt این است که اگر سرعت اینترنت کاربر پایین باشد و سبب شود تصاویر لود نشوند، در این صورت متن جایگزین به جای تصویر به کاربر نمایش داده خواهد شد. همانطور که می دانید برای گوگل مهم نیست که پنل مدیریت و نوع کدنویسی سایت شما چیست و ملاک اصلی برای گوگل دسترسی کاربر و خروجی می باشد. با کمک CSS یا JavaScript می توانید تصاویر را در قالب SVG مدیریت کنید، به عنوان مثال اندازه آنها را بدون افت کیفیت تغییر دهید. به همین دلیل اگر حجم تصاویر بالا باشد، صفحات سایت شما به صورت کند لود خواهد شد و گوگل سایت های کند را دوست ندارد. در این صورت به زودی شاهد تاثیر شگفت انگیر این مورد خواهید بود. پس با این کار شما قادر خواهید بود خیل عظیمی از کاربران را روانه سایت خود کنید.

مرحله بعدی در سئو تصاویر کاهش اندازه فایل تصاویر است. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید گزینه هایی برای وارد کردن عنوان تصویر ، توضیحات تصویر ، کلمات کلیدی ، امتیاز ، کپی رایت ، طراح تصویر ، توضیحات مربوط به کپی رایت ، لینک دامنه یا صفحه ای که این تصویر داخل آن استفاده خواهد شد. علاوه بر این اکثر کاربران خوب یا بد بودن یک سایت را از روی رتبه الکسا آنها نگاه میکنند. همه این فاکتورها نشان می دهند که با چه سرعتی می توانید ترافیک موتورهای جستجو را از طریق سئو به دست آورید. وقتی شما در مورد این کلمات کلیدی و عبارات محتوا تولید کنید میتونید شانس خودتون را برای نشان داده شدن در رتبههای اول هنگام جستجویشان افزایش بدید.

شما نیز باید چنین صفحهای طراحی کنید و صفحات 404 را به صورت هدفمند مدیریت کنید. نکات مهم استفاده از لینک این است که تا حد امکان متون درنظر گرفته شده کوتاه و تصاویر انتخابی نیز انحصاری باشد. البته لازم به ذکر است که باید شما تصاویر استفاده شده در سایت را بهینه سازی کنید. متاسفانه، این بدان معنا نیست که اندازه فایل نیز بهینه شده است، بلکه فقط اندازه نمایش تصویر است. با این دو ویژگی شما به گوگل می گویید که این تصویر مربوط به چه چیزی است. ویژگی alt خالی اطمینان حاصل می کند که خوانندگان صفحه از تصویر عبور می کنند. اما اگر خط فاصله قرار ندهید، داخل آدرس بار مرورگر به جای فضاهای خالی بین کلمات نام تصویر %20 نمایش داده خواهد شد که اصلا جالب و کاربر پسند نیست. البته توجه داشته باشید به کاربر وعده دروغ ندهید وگرنه بهکلی او را از دایره کاربران وفادار خود حذف خواهید کرد.

این افزونه تنها در صورتی وارد عمل می شود که شما به صورت دستی برای تصاویر خود متن جایگزین و عنوان وارد نکنید. تگ کنونیکال در صورتی تاثیر مثبتی را برای سایت شما به همراه دارد، که به درستی به کار برده شود و قوانین آن نیز رعایت شود، در غیر این صورت نه تنها فایدهای ندارد بلکه تاثیرات منفی خواهد داشت. برای توضیحات متا نیز حدود 40 کلمه از پاراگراف اول مقاله را برمیدارد و آن را به عنوان متا دیسکریپشن در نظر میگیرد. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را در نظر بگیرید. همانطور که میبینید، تصویر سمت چپ جالبتر است و تصویر سمت راست اصلاً چیزی را به کاربر نشان نمیدهد و یک مانیتور ساده است که رنگبندی خاکستری موجود در تصویر، برای کاربر مهم نیست و شاید اصلاً به آن نگاه هم نکند. برای داشتن یک سئوی قوی نه تنها در سایت بلکه در محتوا نیز باید عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. تگهای Canonical را به صورت زنجیرهای نیز نباید استفاده کنید، برای مثال تگ کنونیکال در صفحه A برای اشاره به صفحه B و تگ کنونیکال در صفحه B برای اشاره به صفحه C را نباید استفاده کنید. اگرچه گوگل در زمینه شناسایی محتواهای تکراری بسیار هوشمند است، اما شما هم نباید اجازه دهید که فردی اقدام به سرقت اعتبار شما کند.

اطلاعات اضافی درباره تصویر را ذخیره می کند و به بهینه سازی سرعت صفحه کمک زیادی می کند. در این بخش شما قادر خواهید بود جهت سئو تصاویر و همچنین بهینه سازی آن برای سایت خود اطلاعات کاملی را وارد کنید. چرا زیرنویس ها برای سئوی تصاویر مهم هستند؟ اگر وب سایت خود را با وردپرس راه اندازی کرده اید، ممکن است برای شما این اتفاق رخ داده باشد که برخی از تصاویر روی وردپرس آپلود نمی شود. اگر به بخش نتایج تصویر گوگل بروید، شاهد تصاویر مختلفی از این شخص خواهید بود. اگر اصول سئو را در یک محتوای با ارزش به کار ببرید، نتیجه عالی خواهد بود. ربات های گوگل قادر به مشاهده محتوای تصاویر نیستند.

قالب X نمونه دیگری از قالب های بهینه شده برای سئو است. سرعت سایت یکی از فاکتورهای مهم گوگل برای بهینه سازی سایت ها می باشد. شما می توانید از کلمات و جملات فارسی برای نام گذاری تصاویر وب سایت خود استفاده کنید. اما مشکلی ندارد که در مطالبتان از تصاویر و فیلم ها استفاده کنید. که با پرداخت هزینه می­تونید آن را دانلود کنید به نسبت نسخه رایگان خود امکانات بیشتری را به شما می­دهد، به­عنوان مثال در نسخه رایگان این افزونه شما می­تونید فقط یک کلمه کلیدی انتخاب کنید اما در نسخه دیگر کلمات کلیدی کانونی بیشتری را تا 5 کلمه می­تونید اضافه کنید، همچنین در نسخه premium این افزونه شما در وب­سایت خود می­تونید تبلیغات سایت را حذف کنید. همچنین نگاه ما به صفحات سایت ممکن است با نگاه گوگل یکسان نباشد. در ادامه چند راه حل ساده به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آنها می توانید، تصاویر خود را با شرط حفظ کیفیت، کم حجم کنید.

بخوانید  معروف ترین گیمر های جهان ،چه کسانی هستند؟

در این مقاله با تگ متا، آشنا شده و نحوه نوشتن MetaDescription و سئو کردن آن را نیز آموزش میدهیم. همچنین با نکات سئوی خاص برای تجارت الکترونیک، جستجوی محلی، مخاطبان موبایل و سئوی بین المللی آشنا می شوید تا حوزه فعالیت خود را گسترش دهید. این به شما کمک میکند استراتژیهای به کار رفته در این صفحات را به دیگر صفحات هم گسترش داده و ترافیک ورودی سایت و نرخ تبدیل آن را افزایش دهید. ابزار keywordtool با استفاده از پیشنهادهای گوگل لیستی از صدها کلمه کلیدی هم خانواده و پرجستجوی مرتبط را که به عبارتهای LONGTAIL معروف هستند، برای شما تهیه میکند. 10. تهیه بک لینک به صورت فله: معمولاً سایت هایی هستند که تعداد بسیار زیادی بک لینک را با قیمت ارزان به فروش می رسانند، همان طور که می دانید، استفاده یکباره از بک لینک های متعدد شائبه اسپم بودن را برای موتورهای جستجو به وجود می آورد و حتی ممکن است سایت شما شامل جریمه هم بشود.

هنگام ایجاد توضیحات متا برای صفحات خود ، ایده خوبی است. برای مثلا وارد گوگل شده و یک کلمه کلیدی مثلاً کریستین رونالدو را جستجو کنید. برای مثال وقتی شما یک مقاله درباره کریستین رونالدو در سایت خود قرار داده و تصاویر مختلفی داخل آن استفاده می کنید. اگر شما تصاویر سایت خود را اختصاصی ایجاد کرده اید و نمی خواهید کسی از آنها استفاده کند، به راحتی می توانید برای تصاویر خود قوانین کپی رایت تعریف کنید. یکی دیگر از مهم ترین نکات در بهینه سازی تصاویر برای سایت رعایت قوانین کپی رایت می باشد. با استفاده از این پلاگین شما می توانید تصاویر خود را که در سایت بارگذاری کردهاید تغییر سایز داده و حجم آن را فشرده سازی کنید. در خواست های HTTP را کاهش دهید: با اضافه شدن هر فایل جدید، سایت شما باید درخواست های HTTP اضافی تولید کرده تا با مرورگر بازدیدکنندگان سایت ارتباط برقرار کرده و آن درخواست های HTTP باعث کند شدن سایت خواهند شد.

شما در تب Video گوگل میتوانید محتوای ویدیویی را جستجو کنید. برای اینکه بتوانید از حافظه کش مرورگر در سایت خود استفاده کنید، میتوانید یکی از دو راه زیر را انتخاب کنید. چطور می توانیم عکس ها را بدون اینکه کیفیت آنها کاهش پیدا کند کم حجم کنیم؟ علاوه بر این محتوای طولانی بسیار بهتر از محتوای کوتاه و کم حجم است. درخواست های JS را کم کنید و اول از همه ، به تجربیات کاربران واقعی فکر کنید. یک سایت خبری باید طوری طراحی شود که کاربران در آن بتوانند به راحتی اخبار مور نظر خود را پیدا فایل ربات در سئو کنند. در حقیقت، با استفاده از تگ کنونیکال شما به گوگل میگویید که این صفحات را به عنوان صفحات تکراری در نظر نگیرد و مهمترین آن را که میخواهید در نتایج جستجو بالا بیاید، به گوگل معرفی میکنید. اگر شما چندین وب سایت با دامنههای متفاوت را مدیریت میکنید، ممکن است صفحاتی مشابه در چند دامنه متفاوت داشته باشید، در این حالت میتوانید از تگ Canonical استفاده کنید و توجه رباتهای گوگل را به یکی از این سایتها برده و یک سایت را به عنوان نسخه اصلی به گوگل معرفی کنید.

افزایش سرعت سایت، از جمله اولین مراحل سئو تکنیکال محسوب می شود. با استفاده از این افزونه می توان اطلاعات دقیقی درباره کلیک ها از جمله آی پی کاربر، سایت ارجاع دهنده، مرورگر کاربر و سیستم عامل او به دست آورد. سپس یاد می گیرید چگونه از استراتژی ها و تکنیک های بهینه سازی بنیادی استفاده کنید، از جمله طریقه انجام تحقیق کلیمات کلیدی، ایجاد لینک های داخلی، بهینه سازی صفحات و محتوا، سنجش موفقیت و پیشرفت و برنامه ریزی یک استراتژی دراز مدت. استفاده از Alt و Title برای تصاویر به قدری حائز اهمیت است که در برخی سیستم ها و مدیر محتوا ها مثل وردپرس که از افزونه Yoast Seo برای بهینه سازی استفاده می کند. اگر محتوای شما بیش از 4 تصویر داشته باشد، تنها در صورتی گلوله سبز دریافت خواهید کرد که درصد تصاویر دارای عبارت کلیدی در متن alt بین 30 و 70٪ باشد.

در این صفحه باید صفحات یا لینکهای مرتبط به کاربر پیشنهاد داده شود. گوگل یک کاربر معمولی نیست! به عنوان یک وب سایت خبری، باید دارای یک وبلاگ باشد که هر روز به روز می شود. زمانی که اسم برندی زیاد در اینترنت جستجو شود و از طرف ، شبکههای اجتماعی وبلاگ ها و سایتهای مختلف لینک دریافت کند، گوگل به اعتبار آن پی میبرد و امتیازاتی برای آن لحاظ میکند.. زیرا مشتریان هوشمند قرن بیست و یکم از فضای اینترنت برای جستجوی کالا و خدمات مورد نیاز خود استفاده می کنند و خرید حضوری به میزان زیادی کاهش پیدا کرده است.

برای اینکه با مباحث مختلف سئو آشنا شوید من فهرست صد مقاله سئو که در وب برتر داریم را با ذکر لینک و خلاصه مطالب برایتان می گذاریم ، با اشتیاق اسکرول کنید و هر کدام برایتان مفید است را انتخاب و توضیحات لازم را دریافت کنید. در این قسمت می خواهیم شما را بیشتر با مفهوم سئو سایت خبری و مواردی که در آن تاثیرگذار است آشنا کنیم. از ایندکس شدن صفحات تکراری در موتور جستجو جلوگیری می کند، این موضوع بیشتر برای لینک های داخلی سایت اتفاق می افتد، مانند لینک هایی که در نتایج جستجو ظاهر می شوند. در صفحات تکراریست. تگ کانونیکال به موتورهای جستجو میفهماند که محتوای منتشر شده یک کپی از دیگر محتوای موجود در وب است.

از این رو شما برای جذب مخاطبین و کاربران بیشتر برای سایت خود لازم است اقدام به بهینه سازی تصاویر کنید. از استایل مشخصی برای تصاویر سایت خود استفاده کنید. برای اینکه رقابت بر سر چنین کلماتی را از دست ندهید، همواره باید در یافتن و تحقیقات کلمات کلیدی فعال باشید. به همین دلیل برای اینکه به آنها بفهمانید این تصویر در مورد چه چیزی است باید از آلت و تایتل استفاده کنید. به عبارت سادهتر؛ نام انتخابی شما همان سرنخهاییست که موتور جستجوگر گوگل از موضوع تصویر دریافت مینماید. با ویرایش بخش اگزیف می توانید نام سایتتان و توضیحات اضافه را به عکس اضافه کنید. Search Console گوگل یکی از ابزارهای ارائه شده توسط این ابرکمپانی است که با استفاده از آن میتوانید سایتتان را بهینهتر کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر