گروه Embracer به سه شرکت جدید تقسیم می شود

گروه Embracer اعلام کرده است که قصد دارد به سه شرکت بازی منحصر به فرد تقسیم شود: Asmodee، Coffee Stain and Friends، و Middle-earth Enterprises and Friends. هر نهاد به عنوان یک شرکت سهامی عام و جداگانه در نزدک استکهلم وجود خواهد داشت.

Asmodee که دارای مجموعه ای غنی از بیش از 300 IP است، به عنوان یک ناشر بازی رومیزی عمل خواهد کرد. این شرکت دارای چندین بازی رومیزی دارای مجوز در حال توسعه بر اساس ویژگی هایی مانند Game of Thrones، Lord of the Rings و غیره است و بازی های بسیار موفقی مانند Exploding Kittens و Catan را منتشر کرده است. شایان ذکر است که گروه امبراسر به عنوان بخشی از طرح خود برای «بازپرداخت بدهی های موجود و کاهش بدهی» بقیه اعضای گروه اغوش، از طریق آسمودی، قرارداد تامین مالی جدیدی با چندین بانک منعقد کرده است. به عنوان بخشی از این معامله، Asmodee 958 میلیون دلار ارزش داشت.

در حال پخش: هزینه انسانی اخراج | در محل

به گفته Embracer، Coffee Stain and Friends “بهتر مشخصات حاشیه سود بالا و جریان نقدی قوی خود را به نمایش می گذارد” و شامل Coffee Stain، Ghost Ship، Tarsier، Tuxedo Labs، Amplifier Game Invest و ناشر THQ Nordic می شود. این شرکت بیش از 200 IP را در کارنامه خود خواهد داشت، از جمله Deep Rock Galactic، Goat Simulator، Satisfactory، Wreckfest، Teardown و Valheim که تا حدی مالک آن است. همچنین جنبه رایگان این شرکت با بازی هایی مانند Cryptic و عناوین منتشر شده بر اساس IP های محبوب مانند Star Trek Online وجود دارد.

در نهایت، Middle-earth Enterprises and Friends در درجه اول بر مالکیت معنوی Lord of the Rings تمرکز خواهند کرد و این شرکت صاحب استودیوهایی مانند 4A Games، Flying Wild Hog Studios، Dambuster Studios، Crystal Dynamics، Tripwire، Eidos-Montreal، Vertigo Games و Warhorse است. استودیو در کنار ناشران Plaion، Freemode و Dark Horse. همچنین مجموعه ای قوی از مجوزهای IP، از جمله Dead Island، Metro، Tomb Raider، Kingdom Come Deliverance و چندین عنوان برتر دیگر را ارائه می دهد.

لارس وینگفورز، مدیرعامل گروه Embracer گفت: “این تصمیم با هدف بازگشایی پتانسیل کامل هر تیم و ارائه رهبری و جهت گیری استراتژیک آنها اتخاذ شد.” این شروع فصل جدیدی است، فصلی که من قصد دارم به عنوان سهامدار فعال، متعهد و حامی سه نهاد جدید، با افقی همیشه سبز، همچنان بخشی از آن باشم. این تکامل به سه شرکت مستقل، دیدگاه Embracer را برای حمایت از کارآفرینان و سازندگان با چشم‌انداز بلندمدت تقویت می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا به ارائه تجربیات فراموش نشدنی به گیمرها و طرفداران در سراسر جهان ادامه دهند. »

بخوانید  توسعه شرکت بازی سازی Dead By Daylight با یک استودیوی جدید

این اقدام اندکی پس از آن صورت می‌گیرد که گروه Embracer ماه‌ها اخراج شرکت‌ها، لغو بازی‌ها و تعطیلی استودیو را به‌عنوان بخشی از آن به دلیل فروپاشی یک معامله بزرگ، که بعداً فاش شد قراردادی با Savvy Games عربستان سعودی به ارزش ۲ میلیارد دلار بود، انجام داد. . Saber Interactive اخیراً خود را از Embracer Group واگذار کرده و Take-Two Interactive Gearbox Entertainment را به قیمت 460 میلیون دلار از این شرکت خریداری کرده است.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر