تام هالند به‌روزرسانی فیلم بعدی مرد عنکبوتی را ارائه می‌کند: «ما میراثی برای محافظت داریم»

تام هالند درباره آینده سری فیلم‌های مرد عنکبوتی صحبت کرده و گفته است که «همیشه» می‌خواهد فیلم‌های بیشتری بسازد، اما او می‌داند که آن‌ها داستان را درست قبل از موافقت با بازگشت دوباره برای بازی در این شخصیت می‌فهمند.

هالند به ددلاین گفت: «پاسخ ساده این است که من هنوز هم می‌خواهم فیلم‌های مرد عنکبوتی بسازم. “من زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم. بنابراین پاسخ ساده است: بله. من همیشه می خواهم کارهای بیشتری انجام دهم.”

هالند گفت که تیمی از «بهترین‌های این تجارت» در حال حاضر در حال آماده‌سازی ایده‌هایی برای «داستان هرچه باشد» برای فیلم دیگری هستند. هالند گفت که در مورد حفاظت از میراث نمایش محتاط است.

او گفت: «تا زمانی که آن را حل نکنیم، میراثی برای محافظت داریم. فیلم سوم از بسیاری جهات آنقدر خاص بود که ما باید مطمئن شویم که کار درست را انجام می دهیم.

هالند در ادامه گفت که برای اولین بار در سریال مرد عنکبوتی، “خیلی زود” درگیر فرآیند خلاقیت شده و روزهای خوبی را سپری می کند.

“این فقط یک فرآیند مشاهده و یادگیری من است. این فقط یک مرحله واقعا سرگرم کننده برای من است. همانطور که گفتم، همه می خواهند این اتفاق بیفتد. اما ما می خواهیم مطمئن شویم که در موارد مشابه اغراق نمی کنیم.”

قبل از آن، هالند گفته بود که در نظر دارد از مرد عنکبوتی کناره گیری کند و باتوم را به شخص دیگری برای بازی در این شخصیت بسپارد. اما هالند می خواهد برای فیلم دیگری بازگردد، به شرطی که داستان به اندازه کافی خوب باشد.

بخوانید  Unicorn Overlord - همه گزینه های عاشقانه و نحوه ازدواج

“این که آیا می توانیم راهی برای اجرای عدالت شخصیت پیدا کنیم یا نه، چیز دیگری است. من احساس می کنم از مرد عنکبوتی بسیار محافظت می کنم. احساس می کنم بسیار بسیار خوش شانس هستم که توانستیم روی فرنچایزی کار کنیم که در آن بهتر و بهتر شده است.” هالند در سال 2023 گفت: «هر فیلمی با هر فیلمی که به نظر من واقعاً نادر است، موفق‌تر بوده است شخصیت.”

هالند تاکنون در سه فیلم اصلی مرد عنکبوتی بازی کرده است، از جمله Spider-Man: Homecoming (2017)، Spider-Man: Far From Home (2019) و Spider-Man: No Way Home (2021). هالند همچنین در چندین فیلم انتقام جویان نقش مرد عنکبوتی را بازی کرد.

علاوه بر فیلم آینده مرد عنکبوتی هلندی، فیلمی از زن عنکبوتی نیز در دست ساخت است و «زودتر از حد انتظار» در اینجا خواهد آمد.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر