تریلر Deadpool and Wolverine اینجاست و کثیف است

تریلر جدیدی از Deadpool و Wolverine به صورت آنلاین منتشر شده است و در همان دقیقه اول چندین بمب اف اف و حداقل یک صحنه از ختنه اندام تناسلی را پخش می کند. خوب است که بازیگران اصلی توانایی التیام تقریباً هر آسیب فیزیکی را دارند.

فاش شدن بزرگ دیگر از این تریلر این است که ددپول و ولورین زمانی که با یکی از خطرناک ترین شرورهای مردان ایکس در تمام دوران ها، کاساندرا نوا با بازی اما کورین در فیلم روبرو می شوند، کارشان را قطع می کنند.

علاوه بر این، نگاهی کوتاه به منشأ این ولورین داریم، که گفته می‌شود از یک واقعیت جایگزین است که نتوانسته است روز را نجات دهد. فراتر از آن، تریلر حاوی زبان شور فراوانی است – رئیس استودیو مارول، کوین فایگ، آن را تایید می‌کند – انفجارها و یک شوخی درونی در مورد مبارزه بدنام راب لیفلد، خالق Deadpool برای ترسیم بخشی خاصی از آناتومی انسان.

اگرچه اخیراً توسط مواد تبلیغاتی فیلم مورد تمسخر قرار گرفته است، انتظار نداشته باشید که ولورین را با کت و شلوار زرد نمادین خود در این تریلر ببینید، اما این کت و شلوار به اندازه ای به هم ریخته است که دستاوردهای جکمن در ورزشگاه را نشان دهد و او را از نزدیک تر نگاه کند. شخصیت کتاب کمیک علاوه بر رایان رینولدز و هیو جکمن به ترتیب در نقش‌های اصلی ددپول و ولورین، مورنا باکارین، راب دیلینی، کاران سونی، متیو مک‌فدین نیز در این فیلم بازی می‌کنند و فیلم‌های شگفت‌انگیز متعددی نیز مورد کنایه قرار گرفته‌اند.

بخوانید  بازیکن Rainbow Six باید سه سال خدمت عمومی ارائه دهد

فیلم Deadpool and Wolverine در تاریخ 26 جولای اکران می شود و تنها فیلم مارول است که امسال اکران می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر