بازیکن Rainbow Six باید سه سال خدمت عمومی ارائه دهد


بازیکنی که به اشتباه گروگانگیری در یوبی سافت را گزارش کرده بود، رسماً توسط دادگاه محکوم شد.

بله بله بلهبازیکن بازیکن 22 ساله Rainbow Six Siege که در نوامبر 2020 یک گروگان گیری در دفتر یوبی سافت در مونترال را گزارش کرد، به دلیل جنایات خود به سه سال خدمات اجتماعی محکوم شد. البته او به زندان نخواهد رفت.

جرم او آزار عمومی بود. زیرا باعث اختلال در تلفن برای عوامل اورژانس شده است. گزارش کذب او باعث شد گروهی از افسران مسلح به محل خاصی اعزام شوند. این جنایت قبلاً باعث مرگ عده ای شده و به همین دلیل بسیار مهم تلقی می شود.

این خبر توسط روزنامه Montreal Gazette اعلام شده است که مشخص می کند اوآهیون علاوه بر خدمات اجتماعی باید به قربانیان غرامت پرداخت کند و تحت درمان مشکلات روحی قرار گیرد. او باید کار کند یا آموزش ببیند. او قبلاً به دروغ ادعا کرده بود که در 13 نوامبر 2020، افرادی در یوبی سافت مونترال گروگان گرفته شده اند. این حادثه منجر به تخلیه ساختمان شد.

پس از تماس وی نیروهای مسلح به این منطقه رفتند. آنها سپس متوجه شدند که قربانی آزار عمومی هستند. بعداً مشخص شد که اواهیونه این ترفند را انجام داده است زیرا از بازی Rainbow Six محروم شده است. او از مقامات درخواست کرد تا حساب کاربری خود را مجدداً فعال کنند: «آیا می‌توانید بگویید که من عاجزانه از تیم یوبی سافت می‌خواهم تا حساب کاربری من را لغو کنند؟». او همچنین ادامه داد که بیش از 1500 دلار برای تزئینات درون بازی هزینه کرده است.

بخوانید  اشاره به فهرست جنگنده های Mortal Kombat 12 توسط Ed Boon

یکی از سخنگویان یوبی سافت به Polygon گفت: “قبل از این دادگاه، ما متعهد به نمایندگی از منافع کارمندان خود هستیم.” آنها تحت تأثیر این هشدار جعلی گروگان در استودیوی ما در مونترال قرار گرفتند. او افزود که به احترام کارمندان، یوبی سافت جزئیات بیشتری را اعلام نخواهد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر