تاریخ عرضه باندل محصول AMD با بازی Starfield


AMD تایید کرد که بسته بازی Starfield با پردازنده های سری Ryzen 7000 و گرافیک Radeon RX 6600 و مدل های بالاتر به زودی عرضه خواهند شد.

هفته گذشته فروشگاه آنلاین Newegg بسته‌های بازی جدید AMD از جمله Starfield را شرح داد فاش شد پس از آن فروشگاه های دیگر نیز این باندل و در نهایت صفحه رسمی آن را تایید کردند راه اندازی AMD تایوان. طبق اعلام رسمی AMD، بسته بازی Starfield با پردازنده های سریال Ryzen 7000 این شرکت به همراه کارت‌های گرافیک Radeon RX 6600 و بالاتر، در تاریخ 11 جولای قابل سفارش خواهند بود.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط AMD تایوان، این باندل از 20 جولای تا 8 اکتبر در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. گیمرهایی که سخت افزار جدید AMD را خریداری می کنند تا پایان ماه اکتبر فرصت دارند تا کد بازی خود را دریافت کنند.

بسته محصول AMD با بازی Starfield

همانطور که گفته شد، این باندل از نظر سخت افزاری به تراشه های AMD Ryzen 7000 محدود نخواهد شد. همچنین شامل پردازنده های گرافیکی Radeon می شود. علاوه بر این، از نظر محصولات گرافیکی، نه تنها سری RDNA3 اما محصولات خانوادگی RDNA2 نیز در این پکیج به چشم می خورد که از سری Radeon RX 6600 شروع می شود بنابراین به جز کارت گرافیک های سری 6500 و 6400 تمامی محصولات این نسل و نسل قبلی گرافیک های AMD در این باندل حضور خواهند داشت.

این باندل به دو نسخه تقسیم می شود که شامل نسخه استاندارد و نسخه پرمیوم می شود. گران ترین نسخه Premium Edition قیمتی معادل 2890 دلار دارد و به بازیکنان اجازه می دهد تا 5 روز زودتر به وضعیت دسترسی اولیه بازی دسترسی داشته باشند. همچنین این نسخه برای تمامی پردازنده های Ryzen 9 7000 و کارت های گرافیک Radeon RX 7900 یا Radeon RX 6700 به بالا می باشد. در دسترس خواهد بود. در طرف دیگر، نسخه استاندارد باندل بازی را با قیمت 1990 دلار خواهیم داشت که دارای پردازنده است. Ryzen 7 و Ryzen 5 7000 و همچنین گرافیک Radeon 6600/7500 موجود است.

بخوانید  رونمایی از رنگ های جدید Xbox Elite Series 2 از طریق Xbox Designlab

نسخه های مختلف باندل Starfield با پردازنده ها و کارت های گرافیک AMD

Starfield یک بازی علمی-تخیلی نقش آفرینی از شرکت Bethesda است که اولین بار در رویداد E3 2018 معرفی شد و برای رایانه های شخصی و کنسول های ایکس باکس منتشر خواهد شد. در تجربه همه جانبه این بازی به عنوان یک کاوشگر فضا، بازیکنان دنیای وسیعی از ماجراجویی را با نگرش آینده نگر و ترکیبی از داستان سرایی، انتخاب بازیکن و عناصر گیم پلی در مقابل خود می بینند. تجربه جذابی است.به علاقه مندان به این سبک توجه می کند.

Starfield قرار است در تاریخ 6 سپتامبر (15 سپتامبر) اکران شود. AMD اسپانسر انحصاری نسخه PC بازی است و از روز اول عرضه از فناوری پیشرفته FSR2 پشتیبانی خواهد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر