هیلی لو ریچاردسون که برای Batgirl تست داد، برای ایفای نقش در مارول نیز تلاش کرد

ستاره نیلوفر سفید، هیلی لو ریچاردسون فاش کرد که برای یک فیلم مارول و دیگر فیلم های ابرقهرمانی تست تست داده است. در طول یک حضور در پادکست شاد غمگین گیجریچاردسون گفت که در طول سال‌ها «تعدادی» از نقش‌های ابرقهرمانی را امتحان کرده است.

او از هیچ نقشی نامی نبرد، اما تایید کرد که یکی از تست‌ها برای یک شخصیت مارول بوده است، و او گفت که تجربه بازیگری فوق‌العاده بود.

قبل از آن، ریچاردسون گفت هالیوود گزارش داد او برای نقش Batgirl تست داد، نقشی که در نهایت به لسلی گریس رسید. این فیلم اما کنسل شد.

“من برای یک شخصیت مارول یک تست صفحه نمایش بزرگ انجام دادم، و مانند دوربین های واقعی آنجا بود، و آنها مو، آرایش و غیره ما را انجام دادند. اما آنها فقط به ما گفتند که چه نوع لباس های خیابانی، چه رنگ هایی و همه چیز را می پوشند. ما این کار را کردیم. او گفت: «واقعاً یک لباس ابرقهرمانی بپوش، همانطور که توسط ComicBook گزارش شده است. “اما بله، این خیلی طاقت فرسا است، زیرا شما فقط به چیزی متعهد می شوید و حتی فیلمنامه ای را ندیده اید.”

ریچاردسون در فصل دوم سریال نیلوفر آبی HBO در نقش پورتیا بازی کرد. فصل 3 در دست ساخت است، اما نیلوفر سفید یک سریال گلچینی در نظر گرفته می شود که بازیگران جدیدی را برای هر فصل معرفی می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  پدرو پاسکال پس از برنده شدن جایزه SAG درباره The Last Of Us فصل 2 صحبت می کند