هیدئو کوجیما در توسعه Metal Gear Solid Delta: Snake Eater نقشی ندارد

علاوه بر این باید گفت که پس از معرفی این بازی سوالات زیادی در ذهن کاربران در مورد دلیل انتخاب بازی Metal Gear Solid 3: Snake Eater برای بازسازی ایجاد شد. کونامی در پاسخ گفت: «ما Metal Gear Solid 3: Snake Eater را انتخاب کردیم زیرا تولد BIG BOSS (Nick Snake) را به تصویر می‌کشد. نقطه شروع سری متال گیر [از نظر داستانی] شرق. دلیل دیگر این است که بسیاری از طرفداران مدت ها است که درخواست بازسازی این بازی را دارند.

از زمان معرفی این بازی سوالات زیادی در مورد حضور هیدئو کوجیما خالق سری مخفی کاری مورد بحث در این پروژه به وجود آمده است. طی آخرین اخبار بازی، کونامی توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

سخنگوی کونامی در پاسخ به سوال IGN مبنی بر حضور این بازی ساز ژاپنی در بازسازی MGS3 گفت که هیدئو کوجیما در روند ساخت این اثر دخالتی نداشته است. از سوی دیگر باید گفت که یوجی شینکاوا، طراح هنری صاحب سبک این مجموعه نیز در این پروژه حضور نخواهد داشت. در ادامه برخی از این گفتگوها را می خوانیم:

کونامی اخیرا در جریان چت های جدید خود اعلام کرده است که سازنده سری بازی های Metal Gear Solid هیچ نقشی در ساخت نسخه بازسازی شده MGS3 نخواهد داشت.

نظرت چیه عزیزم؟ از این بازسازی چه انتظاری دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

همانطور که می دانید دوستان عزیز یک گیمر، Metal Gear Solid Delta: Snake Eater هفته گذشته در نمایشگاه PlayStation Showcase رونمایی شد. پس از انتشار شایعات فراوان در مورد نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3، بالاخره تریلر آن را دیدیم. کونامی با همکاری استودیوی بازیسازی Virtuous در حال طراحی و توسعه نسخه بازسازی شده برای کنسول های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس. ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی است.

بخوانید  Les parties privées d'Apex Legends sont enfin disponibles ; Voici comment ils fonctionnent

“آنها درگیر نیستند. با این حال، تیم توسعه برای ایجاد این بازسازی و همچنین پورت ها (در قالب Metal Gear Solid: Master Collection) سخت کار خواهد کرد تا بازیکنان بیشتری در سراسر جهان بتوانند از آن در چندین پلتفرم لذت ببرند. توسعه اصلی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater توسط توسعه دهندگان Konami انجام شده است. استودیوی بازی سازی با فضیلت نیز در این امر به اعضای سازنده کمک خواهد کرد.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد.

با وجود اینکه لیست صداپیشگان بازی نسبت به نسخه قدیمی تغییری نکرده است، اما هیدئو کوجیما و یوجی شینکاوا آنها کوچکترین نقشی در این پروژه ندارند.

در نهایت باید گفت که کونامی بازسازی سایر نسخه های این سری را تایید نکرده است. با این حال، شرکت مورد بحث وجود این موضوع را به طور کامل انکار نمی کند. کونامی می گوید که به درخواست های بازیکنان گوش خواهد داد.

ماجراجویی مار در بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

تحریریه مجله بازی یک گیمر