نظر منفی سردبیر سابق Dragon Age درباره دیالوگ های نوشته شده با هوش مصنوعی


نویسنده سابق سری Dragon Age فکر می کند دیالوگ های تولید شده توسط هوش مصنوعی بازی را خسته کننده و کسل کننده می کند.

اخیرا دیوید گیدر او که بیشتر به خاطر نوشتن مجموعه‌های Bioware’s Dragon Age شناخته می‌شود، در مورد دیالوگ‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی برای بازی‌ها صحبت کرد و به طور خاص آن را «بی‌روح و بی‌روح» نامید. نویسنده در مصاحبه با The Guardian در مورد یک نسخه ی نمایشی بازی که از دیالوگ های تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده می کند صحبت کرد و توضیح داد که هر وقت با تیمی کار می کرد که اعضای آن معتقد بودند استفاده از دیالوگ های تولید شده توسط هوش مصنوعی می تواند مفید باشد، نتیجه کار تبدیل شده است. بی روح و رنگ پریده

پس از مصاحبه با گاردین، نویسنده در توئیتی طولانی در این باره گفت: “هر بار، گروه نویسندگی مجموعاً معتقد بودند که استفاده از این دیالوگ ها ممکن و در دسترس است. اگرچه خطوط رویه داستان توسط نویسنده نوشته شده است. اما نتیجه نهایی استفاده از هوش مصنوعی در ایجاد دیالوگ کار بی روح و کسل کننده ای را ارائه کرد.

مبارزه با اسکلت ها در عصر اژدها: تفتیش عقاید

گایدر در ادامه توضیح داد که مشکل از خود دیالوگ ها نیست و اینکه تولید رویه ای این خطوط دیالوگ منجر به ایجاد ماموریت های بسیار ساده می شود مشکل اصلی است. این ماموریت‌ها به‌جای استفاده در داستان‌گویی یا طراحی بازی، معمولاً به مأموریت‌های ساده‌تری تبدیل می‌شوند که برای مثال، بازیکن باید تعداد معینی از دشمنان را بکشد. در نهایت، Gaider محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را محتوای سطحی توصیف کرد که فقط می تواند اصول اولیه یک ماموریت ساده را پوشش دهد.

بخوانید  مجموعه شایستگی Lego BrickHeadz Shadow And Knuckles اکنون در دسترس است

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.