در تریلر Silent Hill: Ascension با تهدیدهای بیشتری روبرو شوید

بازی استریم همزمان تعاملی Silent Hill: Ascension به بازیکنان اجازه می دهد تا با تصمیمات جمعی بر داستان تأثیر بگذارند.

Silent Hill: Ascension بر داستان چندین شخصیت مختلف در مکان های مختلف تمرکز دارد که با انواع تهدیدات منحصر به فرد روبرو می شوند. این بازی به جامعه کاربران این امکان را می دهد تا با تصمیمات جمعی که بر نتیجه نهایی تأثیر می گذارد، سرنوشت هر یک از این شخصیت ها را تعیین کنند. به گفته کونامی، «حتی سازندگان پروژه هم نمی‌دانند که Silent Hill Ascension چگونه به پایان می‌رسد» و تاکید بر داستان‌گویی تعاملی است.

دانلود فیلم آپارات

طرفداران سری بازی های ترسناک Silent Hill می توانند انتظار داشته باشند که در آینده چندین اثر از جمله Silent Hill 2 Remake، Silent Hill: Townfall و Silent Hill f را تجربه کنند. سال گذشته، کونامی از Silent Hill: Ascension رونمایی کرد که به عنوان یک تجربه تعاملی همزمان مبتنی بر استریم توصیف می‌شود. حال در میان جدیدترین اخبار بازی با خبر شدیم که کمپانی کونامی تریلر جدیدی از این بازی را با هواداران به اشتراک گذاشته است.

Silent Hill: Ascension قرار است در سال 2023 اکران شود. با این حال، زمان دقیق انتشار آن مشخص نیست. شایعات تریلر بازی Silent Hill 2 Remake و Silent Hill: Townfall نیز شنیده می شود. بنابراین، طرفداران به احتمال زیاد به زودی شاهد نمایش های بیشتری از سری Silent Hill خواهند بود.

بخوانید  این چیزی است که در طول 20 دقیقه فیلم TMNT: Mutant Mayhem نشان داده شد