نقد و بررسی بازی, بازی کنسول کالاف دیوتی: وارزون منطقه جنگی به همراه جزئیات و خلاصه داستان کدومو | 1gamer

معمولا این مرحله کمی بیشتر از مراحل دیگر به طول می‌انجامد و زمان زیادی را لازم دارد. در حقیقت وردانسک خیلی از نظر محیط، جای‌گیری خانه‌ها و ساختمان‌ها و همچنین ارتفاعات داخل نقشه، بالانس‌تر بود. اما ال مزرح هنگامی که قصد تکرار آن را دارد، موفق به انجام این کار و جلب رضایت اکثریت کاربران نیست. مقایسه کامل وردانسک و ال مزرح را قبلا هم انجام داده بودیم و برنده بین آن‌ها بین بازیکنان واضح و مشخص است. این سیستم جدید یک دسته از اسلحه را در کنار همدیگر قرار می‌دهد و شما را وادار خواهد کرد تا اگر قصد داشتید یکی از آن اسلحه را شخصی‌سازی کنید، حتما سراغ سایر سلاح‌های هم‌ریشه آن هم بروید.

مرحله یازدهم؛ تایید قوانین برای ورود به بازی

اگر بازیکنان همکاری کنند، موفق‌ترند، می‌توانند همدیگر را نجات دهند و حتی به بازی برگردانند. همچنین می‌توانند منابع غارت شده را با هم به اشتراک بگذارند. در ادامه تریلر معرفی وارزون ۲.۰ و بخش چند نفره‌ی جنگاوری نوین ۲ را برایتان قرار داده‌ایم.

جمع‌بندی مقایسه کالاف دیوتی وارزون 2 و 1

کانال‌‌ها – تا 5 کانال برای چت کردن در تمام بازی‌های کالاف دیوتی وارزون موبایل، کالاف دیوتی وارزون 2.0 و کالاف دیوتی مدرن وارفیر 2 در دسترس قرار دارند. وارزون موبایل گیم‌پلی معتبر Call of Duty را با گرافیک درجه یک و کنترل‌های بصری ارائه می‌کند. چندی پیش اکتیویژن یک رویداد بزرگ برای مجموعه ندای وظیفه داشت. نام این رویداد آینده ندای وظیفه بوده و در آن به مواردی که قرار است در آینده برای این مجموعه عرضه شوند، اشاره شد. از طرفی اولین اطلاعات رسمی از بازی جدید وارزون به همراه نسخه موبایل آن منتشر شد.

بخوانید  اطلاعات داغ کالاف دیوتی وارزون موبایل؛ بزرگ‌ترین نبرد بتل رویال مجله بازار | 1gamer

ویژگی‌های کالاف دیوتی وارزون موبایل

به‌علاوه، می‌دانیم که کاراکتر Ghost از زمان لانچ دردسترس خواهد بود. چون پوسته آن به‌عنوان یکی از جوایز پیش‌ثبت‌نام اعلام شده است. راهی منحصربه‌فرد برای به‌دست آوردن آیتم‌های مختلف پیش‌روی شما می‌گذارند. امتیازاتی که به‌دست می‌آورید را می‌توانید برای پاداش ردیم کنید.

  • عناوینی مانند Modern Warfare ، Black Ops Cold War، Vanguard و Warzone طرفداران خوبی دارند.
  • با کمک آن‌ها می‌توانید اسلحه‌های خود را ارتقا دهید، کاموهای جدید را باز کنید و پیشرفت‌هایی داشته باشید که همزمان در دیگر بازی‌های کالاف ثبت می‌شوند.
  • نقشه های حماسی مانند بازی نمادین Verdansk و گیم پلی منحصر به فرد و سرگرم کننده را کشف کنید که امکان حضور حداکثر 120 بازیکن زنده را در یک مسابقه فراهم می کند.
  • به‌علاوه، توسعه‌دهنده‌ها جوایزی را برای کسانی که Pre-register را انجام می‌دهند درنظر گرفته‌اند.

حال که فایل مورد مجله خبری یک گیمر خود را دانلود کردید، لازم است تا به سراغ اجرای آن بروید. در این بخش لازم است تا برای به اجرا در آوردن فایل، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب کردن زبان مورد نظر، با کلیک بر روی دکمه Continue می‌توانید به بقیه مراحل بپردازید.

http://badorclothesworkshop.irتحریریه مجله بازی یک گیمر