میراث هاگوارتز – چگونه کوه گرافهورن و حیوان خانگی را بدست آوریم

جانوران خارق العاده زیادی وجود دارند که می توانید در میراث هاگوارتز با آنها روبرو شوید. بیشتر اوقات آنها فقط فرار می کنند و زمانی که شما سعی می کنید آنها را بگیرید. با این حال، یک موجود بسیار کشنده تر است. در اینجا راهنمای گرافهورن میراث هاگوارتز ما است تا به شما کمک کند تا این حیوان را به عنوان یک کوه دریافت کنید، و همچنین در صورت نیاز، دیگران را نیز دستگیر کنید.

کوه گراهورن در دادگاه سن باکار

در هر صورت، نقاط بین راه را در نقشه کوچک خود دنبال کنید و مسیر را تا بازگشت به میدان آزمایش طی کنید. برای پایان دادن به تلاش محاکمه سان باکار در میراث هاگوارتز با نگهبانان صحبت کنید.

این تنها پایه زمینی در بازی است، اما به شما امکان می‌دهد دشمنان خود را با بولدوزر نابود کنید.
این تنها پایه زمینی در بازی است، اما به شما امکان می‌دهد دشمنان خود را با بولدوزر نابود کنید.

آیا می توانید در حین کاوش یک گرافورن را گرفته و رام کنید؟

برای روشن بودن، گرافورن در حال حاضر تنها پشتیبانی زمینی در میراث هاگوارتز است. تا زمانی که Trial of San Bakar را که یکی از ماموریت‌های نهایی بازی است، کامل نکنید، در دسترس نخواهد بود. به این ترتیب، فقط تا زمانی که کمپین در دسترس باشد، باید در کمپین پیشرفت کنید.

بله، حتی اگر آزاد باشید، می‌توانید گرافورن را در میراث هاگوارتز ضبط و رام کنید. با این حال، شما هنوز باید آزمایش سن باکار را کامل کنید.

پس از انجام این کار، به گراکورن در گوشه جنوب شرقی نقشه برگردید. شما هنوز باید با موجودی که در اینجا منتظر شماست بجنگید و همان مکانیک ها اعمال می شود (یعنی فقط طلسم های قرمز و جادوی باستانی آسیب می رسانند).

بخوانید  بهترین فیلم های ورزشی | 35 فیلم + امتیاز IMDB

هنگامی که آن را شروع کنید، به ساحل کرگکرافت می روید که در نیمه جنوبی نقشه جهان قرار دارد. از Incendio یا Confringo روی تاک ها استفاده کنید تا مجسمه ای از Graphhorn را نشان دهید. از آنجا، شما وظیفه دارید یک Gracorn را بگیرید. لانه او در ساحل کلاگمار، در انتهای جنوب شرقی نقشه قرار دارد. می توانید از جارو یا پایه پروازی خود برای رسیدن سریعتر به محل استفاده کنید.

اکثر ماموریت های آخر بازی در نیمه جنوبی نقشه انجام می شود.  این لانه خاص از موجودات در جنوب شرقی است.
اکثر ماموریت های آخر بازی در نیمه جنوبی نقشه انجام می شود. این لانه خاص از موجودات در جنوب شرقی است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

هاگوارتز Legacy Graphhorn بر خلاف بسیاری از جانوران خارق العاده دیگری است که قبلاً دیده اید زیرا یک رویارویی با رئیس است. این حملات بسیار ابتدایی دارد: شما را شارژ می کند و به سادگی شما را رم می کند. اما، او همچنین دارای پوست قوی است که می تواند آسیب های زیادی را تحمل کند. به غیر از بازیگری Ancient Magic و Ancient Magic، فقط طلسم های قرمز شما (به عنوان مثال Expelliarmus، Incendio، Confringo و Bombarda) می توانند سلامت او را از بین ببرند.

روی مبارزه تمرکز کنید و در صورت لزوم طفره بروید. هنگامی که آن را حذف کردید، یک صحنه کوتاه پخش می شود و شما یک انتخاب خواهید داشت:

  • زانو بزنید – به موجود نشان دهید که شما یک تهدید نیستید.
  • حمله – با قدرت خود موجود را مطیع کنید.
فقط جادوی باستانی، پرتاب جادوی باستانی و طلسم های قرمز به موجود آسیب می رساند.
فقط جادوی باستانی، پرتاب جادوی باستانی و طلسم های قرمز به موجود آسیب می رساند.

هاگوارتز Legacy توسط Avalanche Software، یکی از شرکت‌های تابعه برادران وارنر توسعه داده شده است. سرگرمی های تعاملی این بازی به دلیل اظهارات ترنس هراسی توسط جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، درگیر جنجال شده است. اگرچه او شخصاً در توسعه آن دخالتی ندارد، اما همه چیز را از موفقیت آن به دست می آورد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله عمیق ما را در مورد تأثیر نظرات رولینگ بر جامعه ترنس بخوانید. در این مقاله، پیوندهایی به سازندگان ترنس که می‌توانید از آنها حمایت کنید، و همچنین خیریه‌هایی را که می‌توانید به آنها کمک مالی کنید، پیدا خواهید کرد.

بخوانید  جنیفر گارنر به Deadpool 3 پیوست تا نقش الکترا را از Daredevil دوباره ایفا کند.

در هر صورت، شخصیت شما سوار Gracorn خواهد شد. شما می توانید از قابلیت شارژ ویژه آن استفاده کنید. با نگه داشتن دکمه حمله می توانید آن را فعال کنید. او دشمنان را با بولدوزر خواهد زد و به سنگرها برخورد خواهد کرد. با این حال، استقامت او نیز به سرعت کاهش می یابد.

پس از شکست دادن Gracorn، می توانید Nab-sack را پرتاب کنید تا حیوان را به Vivarium خود بازگردانید. به این ترتیب می توانید چندین Gracorn را در پناهگاه خود داشته باشید. فراموش نکنید که آنها را نوازش کنید و به آنها غذا بدهید تا بتوانید مواد شاخ Gracorn را بدست آورید.

ممکن است Gracorn های اضافی در Vivarium خود داشته باشید.
ممکن است Gracorn های اضافی در Vivarium خود داشته باشید.