چگونه یک ققنوس را در میراث هاگوارتز بگیریم

میراث هاگوارتز به شما این امکان را می دهد که چندین موجود جادویی را اسیر و اهلی کنید و در نهایت آنها را در Vivarium خود رها کنید. این یک پناهگاه حیوانات است که بخشی از اتاق مورد نیاز است. با این حال، یک موجود افسانه ای وجود دارد که بسیار گریزان است، اگرچه شما شانس به دست آوردن آن را دارید. در اینجا راهنمای میراث هاگوارتز ما است تا به شما کمک کند حیوان خانگی خود را اهلی کنید.

تلاش در حال افزایش فونیکس

برای گرفتن یک حیوان خانگی فینیکس در میراث هاگوارتز، باید کوئست Phoenix Rising را تکمیل کنید. با این حال، تا زمان زیادی در کمپین در دسترس نخواهد بود. در اینجا برخی از الزامات وجود دارد:

  • تلاش اصلی Niamh Fitzgerald Trial را کامل کنید.
  • تمام ماموریت‌های جانبی Deek the House-Elf، مانند Spell of the House-Elf و Foal of the Dead (که مکانیک پرورش جانور را باز می‌کند) را کامل کنید.

مدت کوتاهی بعد، به شما می گویند که دیک دوباره به کمک شما نیاز دارد. با ردیابی کوئست Phoenix Rising، می‌خواهید به بخش جنوبی نقشه جهان در منطقه‌ای به نام ساحل Poidsear بروید.

غار کوه فونیکس در شرق قلعه Weightear قرار دارد.
غار کوه فونیکس در شرق قلعه Weightear قرار دارد.

در هر صورت، تلاش Phoenix Rising بسیار ساده است. وارد یک سیاه چال کوچک به نام غار کوهستانی فینیکس می شوید که در آنجا با چند عنکبوت و دشمنان شکارچی مبارزه می کنید.

در اینجا با چند شکارچی غیرقانونی مبارزه خواهید کرد، یکی از آنها کلیدی را رها می کند که به شما امکان می دهد در نزدیکی را باز کنید.
در اینجا با چند شکارچی غیرقانونی مبارزه خواهید کرد، یکی از آنها کلیدی را رها می کند که به شما امکان می دهد در نزدیکی را باز کنید.

برای روشن شدن موضوع، به عنوان بخشی از کمپین، از این بخش از دنیای بازی نیز دیدن خواهید کرد. با این حال، می توانید به کمپ راهزنان ساحلی غار نیز بروید. در آنجا باید تونلی را ببینید که به شما امکان عبور از رشته کوه را می دهد.

بخوانید  تنها در تاریکی – راهنمای پازل های ساعت فصل 2

هاگوارتز Legacy توسط Avalanche Software، یکی از شرکت‌های تابعه برادران وارنر توسعه داده شده است. سرگرمی های تعاملی این بازی به دلیل اظهارات ترنس هراسی توسط جی کی رولینگ، نویسنده هری پاتر، درگیر جنجال شده است. اگرچه او شخصاً در توسعه آن دخالتی ندارد، اما همه چیز را از موفقیت آن به دست می آورد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله عمیق ما را در مورد تأثیر نظرات رولینگ بر جامعه ترنس بخوانید. در این مقاله، پیوندهایی به سازندگان ترنس که می‌توانید از آنها حمایت کنید، و همچنین خیریه‌هایی را که می‌توانید به آنها کمک مالی کنید، پیدا خواهید کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در نهایت، ققنوس قبل از پرواز در مقابل شما ظاهر می شود. تا زمانی که به غار برسید باید به گذر از غار ادامه دهید. وقتی دوباره آن را مشاهده کردید، شخصیت شما متوجه می‌شود که به نظر می‌رسد این موجود می‌خواهد با شما بیاید، پس فقط طلسم Nab-sack را بزنید تا با خوشحالی وارد ظرف شود. نیازی به درخواست دکمه نیست.

وقتی کارتان تمام شد، به Deek in the Room of Requirement برگردید. شما حیوان خانگی هاگوارتز Legacy Phoenix خود را خواهید داشت و مستقیماً به سمت Mountain Vivarium، چهارمین و آخرین ارتقاء بیوم، می‌رود.

Phoenix می‌خواهد با شما بیاید، بنابراین شما حتی مجبور نخواهید بود دکمه‌ای را فقط برای وارد کردن آن به کیسه ناب له کنید.
Phoenix می‌خواهد با شما بیاید، بنابراین شما حتی مجبور نخواهید بود دکمه‌ای را فقط برای وارد کردن آن به کیسه ناب له کنید.