تنها در تاریکی – راهنمای پازل های ساعت فصل 2

فصل 2 تنها در تاریکی شما را به Derceto می برد، با هدف اصلی تعمیر صفحه ساعت موجود در طبقه دوم گالری. برای تعمیر ساعت، قبل از اینکه بتوانید ادامه دهید، باید دو قطعه گمشده صفحه ساعت را پیدا کنید. یکی در باغ و دیگری در اتاق پروسی قرار دارد.

قطعه بشقاب ساعت چاه باغ

قطعه صفحه ساعت را می توان با پر کردن آب از چاه بیرون آورد.
قطعه صفحه ساعت را می توان با پر کردن آب از چاه بیرون آورد.

اولین قطعه صفحه ساعت را می توان در چاهی در گوشه ای از باغ پیدا کرد که ممکن است در فصل اول بازی متوجه آن شده باشید. برای بیرون آوردن این بشقاب، باید به دست آورید برش پیچ. اگر نه، کاترهای پیچ و مهره در طبقه اول اتاق نشیمن کوچک قرار دارند. وارد اتاق شوید و سعی کنید از دری که با قفل و زنجیر قابل مشاهده قفل شده است وارد شوید. اتاق تغییر خواهد کرد و تا حدی آب گرفتگی خواهد شد. روی میز گوشه اتاق مجموعه ای از پیچ و مهره ها قرار دارد. آنها را جمع کنید و سپس آن را روی در زنجیر شده استفاده کنید، که اتاق را به حالت عادی باز می گرداند. حالا به باغ بروید و با استفاده از کاتر پیچ به سوله دسترسی پیدا کنید.

داخل آشیانه یک لوله، که می تواند به انتهای لوله ای که از قبل روی زمین نزدیک چاه قرار گرفته است وصل شود. لوله موجود را تا خروجی آب دنبال کنید و آن را روشن کنید، چاه را پر از آب کنید و قطعه را با سطح آب بالا بیاورید تا بتوانید آن را بگیرید.

تکه بشقاب ساعت از اتاق پروسی

قطعه ساعت بعدی که باید پیدا کنید در اتاق پروسی است که در طبقه دوم، پایین راهرو از گالری که ساعت در آن قرار دارد، قرار دارد. این اتاق قرار دارد و شما نیاز خواهید داشت کلید اتاق شماره 6، که در طبقه اول دفتر منشی روی یک میز قرار دارد. با این کلید به اتاق پروسی بروید. یک جعبه قفل شده در پشت یک قفل ترکیبی وجود دارد که نمادهای نجومی روی آن قرار دارد. روی تخت وجود دارد مجله با تصویری از چرخ طالع بینی، با اختصاص اعداد به علائم مختلف. این مدخل ژورنالی تنها چندین بار در بازی استفاده خواهد شد و این اولین مورد شماست.

بخوانید  افشای جزئیات یک ویژگی مهم بازی مورتال کامبت ۱

یک سری از شش نقاشی وجود دارد که با پوسیدگی متقاطع شده اند. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، باید تعدادی نقاشی را برگردانید تا علامت پوسیدگی کامل شود و نام سه نفر قابل مشاهده باشد.

شما باید آرایه های دوم، سوم و ششم را برگردانید.
شما باید آرایه های دوم، سوم و ششم را برگردانید.

این سه نام به اعداد روی نقاشی خدمه کشتی در قطعه اشاره دارد، اعداد موجود هستند 2، 9، 4، که ترکیبی از قفل است. این ارقام به ماهی، ترازو، ثور، به ترتیبی است که باید این علائم را در قفل وارد کنید. دومین قطعه صفحه ساعت داخل جعبه است.

ترکیبی برای قفل نمادهای حوت، ترازو و برج ثور به این ترتیب است. ترکیبی برای قفل نمادهای حوت، ترازو و برج ثور به این ترتیب است.
ترکیبی برای قفل نمادهای حوت، ترازو و برج ثور به این ترتیب است.

چگونه پازل صفحه ساعت را حل کنیم

با هر دو قطعه می توانید به ساعت برگردید و بشقاب را مونتاژ کنید. قطعه مرکزی قابل جابجایی نیست، بنابراین باید خطوط طلایی و سایر نشانه‌ها را برای چهار قطعه کناری و چهار قطعه گوشه ردیف کنید، و نسخه تکمیل‌شده در زیر قابل مشاهده است.

قرارگیری نهایی قطعات بشقاب باید به این صورت باشد.قرارگیری نهایی قطعات بشقاب باید به این صورت باشد.
قرارگیری نهایی قطعات بشقاب باید به این صورت باشد.

پس از تکمیل، باید ترکیب سه رقمی Talisman را وارد کنید تا شما را به یک مکان جدید ترسناک ارسال کند. صفحه ساعت دارای سه دایره است که هر یک دارای یک عدد نقطه نقطه است. اندازه دایره به دایره هایی با اندازه های مختلف بر روی طلسم اشاره دارد که ترکیب آن است 6، 4، 3. پس از ورود، تصاویری از اتاق جرمی هارتوود را مشاهده خواهید کرد. وارد اتاق او شوید و از آن خارج شوید و با حل معما وارد محیط ترسناک جدید می شوید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر