بهترین ترفندها برای اندروید 13 – زومیت

در این بین، ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که اگرچه ممکن است برای کاربران جذاب و مفید باشند، اما به مرور زمان نادیده گرفته می شوند. ویژگی هایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد در این دسته قرار می گیرند که با دانستن آنها می توانید بیشترین بهره را از گوشی اندرویدی خود ببرید.

استفاده از تقسیم صفحه برای اجرای همزمان دو برنامه

با هر نسخه جدید اندروید، گوگل مجموعه ای از ویژگی های مختلف را ارائه می دهد. برخی از این ویژگی ها بلافاصله محبوب می شوند و توسط کاربران استفاده می شوند. در حالی که دیگران به خوبی مورد استقبال قرار نمی گیرند و به سرعت از نظر محو می شوند.

یکی از بهترین ویژگی های ارائه شده توسط اندروید، امکان اجرای همزمان دو اپلیکیشن بر روی صفحه نمایش است. با فعال کردن این ویژگی، صفحه نمایش را به دو قسمت تقسیم می کنید تا بتوانید همزمان دو کار را انجام دهید. به عنوان مثال در حین تماس تصویری، اگر پیام مهمی دریافت کردید، می توانید با استفاده از قابلیت ذکر شده به پیام ها پاسخ دهید یا همزمان در واتس اپ و تلگرام حضور داشته باشید. اگر نمی دانید چگونه از صفحه نمایش تقسیم شده استفاده کنید، این مراحل را دنبال کنید:

ابتدا برنامه ای را که می خواهید در بالای صفحه نمایش دهید باز کنید تا به لیست برنامه های در حال اجرا اضافه شود. برنامه های در حال اجرا را با کشیدن انگشت به بالا باز کنید. انگشت خود را روی برنامه بالا نگه دارید، انگشت خود را به سمت بالا بکشید و رها کنید. اکنون می توانید برنامه دوم را باز کنید و به طور خودکار در پایین صفحه قرار می گیرد. به خاطر داشته باشید که برخی از نرم افزارها مانند اینستاگرام از ویژگی تقسیم صفحه پشتیبانی نمی کنند.

بخوانید  Diablo 4 Whispering Obols و Whispering Key توضیح داده شده است

ترفندهای قدیمی که هنوز کار می کنند!

تحریریه مجله بازی یک گیمر