منتظر ادامه یکی از بهترین قسمت های Black Mirror در فصل هفتم این سریال باشید

نتفلیکس با انتشار تیزر کوتاهی تعداد قسمت های فصل هفتم Black Mirror از جمله قسمت USS Callister را تایید کرد.

در شهریور ماه سال جاری سریال «آینده سیاه» برای فصل هفتم و هم اکنون تمدید شد در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناولین تیزر فصل هفتم این مجموعه گلچین منتشر شده است. نتفلیکس به تازگی اولین تیزر فصل هفتم آینه سیاه را منتشر کرده است که تایید می کند فصل 7 آینه سیاه آینده در سال 2025 از این سرویس استریم پخش خواهد شد. فصل هفتم آینه سیاه شامل 6 قسمت است و طبق گفته نتفلیکس، یک قسمت خواهد بود. از این قسمت ها دنباله ای بر قسمت محبوب و تحسین شده USS Callister است.

دانلود از آپارات

قسمت USS Callister در واقع اولین قسمت از فصل چهارم سریال Black Mirror بود. این قسمت ماجراهای رابرت دالی، برنامه نویسی را دنبال می کند که برای یک شرکت تولید بازی های رایانه ای کار می کند. با وجود استعداد خوب رابرت، هیچکس او را جدی نمی گیرد و گاهی مورد تحقیر هم تیمی هایش قرار می گیرد. رابرت به طور مخفیانه یک بازی چند نفره بر اساس سری محبوب Star Trek ایجاد کرد و شخصیت های بازی را بر اساس DNA همکاران شرکت خود خلق کرد.

در بازی، رابرت کاپیتان یک کشتی به نام USS Callister است و سایر هم تیمی هایش به عنوان برده به او خدمت می کنند. داستان از جایی شروع می شود که رابرت تصمیم می گیرد هم تیمی جدید خود را به بازی معرفی کند. جسی پلمونز، کریستین میلیوتی، جیمی سیمپسون، بیلی مگنوسن، میکالا کوئل و میلانا بروکس از جمله بازیگران USS Callister هستند که هنوز بازگشت آنها به دنباله تایید نشده است.

بخوانید  امکان معرفی نسخه جدید بازی Call of Duty در ماه آگوست

همانند شش فصل گذشته، چارلی بروکر برای خلق فصل جدید این سریال تحسین‌شده و تحسین‌شده بازگشته است. تا به امروز 6 فصل و 27 قسمت از Black Mirror بین سال های 2011 تا 2023 از کانال 4 و سپس نتفلیکس تولید و پخش شده است. هر قسمت از مجموعه Black Mirror داستان مستقل و متفاوتی را روایت می کند. همچنین در سال ۲۰۱۸ فیلم Black Mirror: Bandersnatch در نتفلیکس منتشر شد که کاربران می توانند بر اساس تصمیمات خود مسیر داستان را انتخاب کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر