امکان معرفی نسخه جدید بازی Call of Duty در ماه آگوست

همانطور که شما دوستان یک گیمر عزیز احتمالا می دانید Black Ops Cold War و Vanguard از طریق Varzon به کاربران معرفی شدند. از سوی دیگر، Modern Warfare 2 طی یک رویداد ویژه COD NEXT رونمایی شد.

در نهایت باید گفت که منابع متعددی فاش کرده اند که در نسخه جدید Call of Duty شاهد حضور زامبی ها خواهیم بود. قطعا در آینده نزدیک اطلاعات رسمی بیشتری از این اثر خواهیم داشت.

شخصیت شبح از بازی Call of Duty: Modern Warfare

نطر شما چی هست؟ از آخرین نسخه این سری بازی تیراندازی چه انتظاری دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، منابع Insider Gaming فاش کردند که بازی Call of Duty 2023 در اوایل آگوست (10 مرداد) رونمایی خواهد شد. در حال حاضر جزئیات زیادی در مورد این پرونده و نحوه نمایش و افشای آن وجود ندارد. این اثر را می توان از طریق نوعی رویداد درون بازی معرفی کرد، دقیقاً مانند برخی از نسخه های قبلی مجموعه مورد نظر.

بر اساس گزارش Insider Gaming، بعید است در رویداد آینده PlayStation Showcase اطلاعاتی در مورد آخرین نسخه از سری بازی های Call of Duty دریافت کنیم. علاوه بر این، باید گفت که نامی که بازی جدید یدک می کشد مشخص نیست. با این حال، گزارش های زیادی در مورد آن وجود دارد. بسیاری بر این باورند که نسخه جدید اساساً ادامه‌ی Modern Warfare 2 خواهد بود.

طبق ادعای جدید رسانه Insider Gaming، بازی Call of Duty 2023 در اوایل آگوست معرفی خواهد شد.

بخوانید  نقد و بررسی مستند Stan Lee's Marvel Superhero Creator

همچنین جیسون شرایر بلومبرگ فاش کرد که وظیفه خلق و توسعه این اثر بر عهده استودیو Sledgehammer Games است. از سوی دیگر، چندین منبع مختلف، تاریخ های کلیدی انتشار بازی Call of Duty 2023 تایید شده است. Media Insider Gaming به طور انحصاری این اطلاعات را در ماه فوریه فاش کرد. این تاریخ ها شامل تاریخ انتشار بتا، دسترسی زودهنگام کمپین و تاریخ انتشار اصلی بازی می باشد که در ادامه می توانید تاریخ های اعلام شده را مشاهده کنید.

  • اولین بتا (PS4/PS5) – 6 اکتبر 2023 تا 10 اکتبر (14 اکتبر تا 18 اکتبر)
  • بتا دوم (PS4/PS5/Xbox One/Xbox Series X|S/PC) – 12 اکتبر 2023 تا 16 اکتبر (20 اکتبر تا 24 اکتبر)
  • دسترسی زودهنگام کمپین (PS4/PS5/Xbox One/Xbox Series X|S/PC) – 2 نوامبر 2023 (11 نوامبر)
  • تاریخ انتشار بازی (PS4/PS5/Xbox One/Xbox Series X|S/PC) – 10 نوامبر 2023 (19 نوامبر)
تحریریه مجله بازی یک گیمر