سریال House of Ninja خانواده ای از جنگجویان سایه را معرفی می کند

House of Ninjas سریالی اکشن، درام و ترسناک جدید از نتفلیکس است که با استقبال خوبی از سوی منتقدان و بینندگان این سرویس استریم مواجه شده است.

درام جنایی ژاپنی جدید نتفلیکس House of Ninjas (خانواده نینجا) مورد توجه بسیاری از مردم آمریکا قرار گرفته است. در حال حاضر نیز در لیست بهترین برنامه های تلویزیونی این کشور قرار دارد. این سریال جذابیت جهانی خود را با صعود به نمودارهای نتفلیکس در آمریکا و ژاپن ثابت کرده است. علاوه بر نمودارهای اخیر، مجموعه نینجا بازخورد شگفت انگیزی از منتقدان و مخاطبان دریافت کرده است. این سریال در Rotten Tomatoes امتیاز رضایت 100% منتقدان را به دست آورد، اگرچه تنها 7 نقد از منتقدان معتبر دریافت کرد. با این حال، بررسی های آن شروعی قوی داشت و همچنین رتبه بندی مخاطبان 88٪ را دریافت کرد.

این سریال موفق به کسب امتیاز 7.2 در سایت IMDB شده است. در همین حال، سریال خانواده نینجا در حال حاضر در میان 10 سریال برتر نتفلیکس در ژاپن قرار دارد و حتی برای مدتی رتبه اول را حفظ کرده است. علاوه بر این، در اولین هفته پخش خود در بین 10 کشور برتر در 71 کشور قرار گرفت. این سریال حول محور خانواده تاوارا می چرخد ​​که زمانی یک قبیله نینجا بودند و آخرین قبیله شینوبی محسوب می شدند. با این حال، پس از پایان ماموریت با یک فقدان غم انگیز، خانواده از دنیای نینجا بازنشسته می شوند و تصمیم می گیرند به عنوان یک شهروند عادی در یک خانه سنتی نینجا در ژاپن مدرن زندگی کنند.

هارو تاوارا با چاقو از شیشه در سریال House of Ninjas

هدف آنها این است که یک خانواده عادی باشند، اما از برخی اختلالات خاص رنج می برند. شش سال پیش، پسر ارشد در حین ماموریت نجات یک سیاستمدار ربوده شده جان باخت و خانواده تورا نظم و انضباط خود را رها کردند. سال‌ها بعد، وقتی تهدید جدیدی ظاهر می‌شود، خانواده باید دوباره به هم متصل شوند و راه‌های نینجا خود را دوباره انتخاب کنند. این خطر همه ملت را در معرض خطر نابودی این کشور از درون قرار می دهد. به دلیل این بحران جدید، آنها به سایه های گذشته خود کشیده می شوند. همه در قبیله Tawara از قبل می دانند که نینجا هستند.

بخوانید  تریلر بازی Reading the Star Wars Jedi: Survivor در The Game Awards 2022

همه به جز ریکو کوچولو، البته، اما به نظر می رسد که این در حال تغییر است. به جای پریدن بین تایپه، تایوان، و لس آنجلس، کالیفرنیا، خانه نینجاها در توکیو، ژاپن اتفاق می افتد. رتبه بندی و نقد سریال House of Ninja گفته می شود این نمایش سرگرم کننده و ارزشمند است و به عنوان ترکیبی عالی از هنرهای رزمی، درام خانوادگی و کمدی توصیف می شود. بازیگران نیز با بازی دقیق و قدرتمند خود تحسین بسیاری را برانگیختند. علاوه بر این، این مجموعه نکات جالبی را در مورد فرهنگ ژاپن از طریق کاوش در شینوبی ارائه می دهد. اگر چه بیشتر بر روی کار خونی و پویایی خانواده تمرکز دارد تا جنبه های فرهنگی و تاریخی. این نمونه دیگری از نحوه نمایش مکرر فیلم ها و نمایش های غیرانگلیسی توسط نتفلیکس در صحنه جهانی است. از این رو، برخی از موفقیت های سریال ممکن است به تقاضا برای محتوای بین المللی نسبت داده شود.

هارو تاوارا و پسر دیگری در سریال House of Ninjas

علاوه بر این، مفهوم جنگجویان سایه ژاپنی به ندرت در جذب مخاطب شکست می خورد. نکته ای که در این سریال وجود دارد و شاید بتوان آن را منفی دانست، واضح نبودن صحنه های دعوا است. در چنین صحنه هایی همه شخصیت ها از بالا تا پایین سیاه پوش هستند و وجود ماسک سنتی نینجا کار را دشوارتر می کند و اصلاً مشخص نیست که چه کسی با چه کسی می جنگد. برخی از اقدامات ویژه نینجا که می بینیم فریبنده هستند. مانند ترفند هارو با قوطی‌ها، یا توانایی یوکو برای پریدن به راحتی از پشت بام خانه، یا ناگی با استفاده از ابریشم سیاه برای فرار از سقف یک موزه هنری.

بخوانید  برنامه Embriser Group این است که تا سال 2026 234 بازی رایانه‌های شخصی و کنسولی عرضه کند

برخی از بهترین لحظات کمدی سریال زمانی اتفاق می‌افتد که خانواده تاوارا از مهارت‌های شینوبی خود در زندگی روزمره خود دور از اطرافیانشان استفاده می‌کنند. دیدن این لحظات پیش پا افتاده و کارهای خارق العاده ای که شینوبی انجام می دهد طعم فوق العاده ای است و یکی از لذت بخش ترین قسمت های سریال را رقم می زند. در این مجموعه می بینیم که چگونه کارهای خسته کننده روزمره به جالب ترین و جذاب ترین روش ها اجرا می شوند. در کارتون شگفت انگیزان چنین حسی را دیده ایم که هر یک از اعضای خانواده قدرت متفاوتی دارند و سعی می کنند به عنوان یک شهروند عادی به زندگی خود ادامه دهند.

مادربزرگ، دختر خانواده و کوچکترین فرزند خانواده در سریال خانه نینجاها

در این سریال شخصیت‌ها عالی هستند و مسائلشان به آنها احساس واقعی و ملموس می‌دهد. در حالی که عجیب ترین قسمت های سریال زمانی رخ می دهد که سریال به سمت پایان خود پیش می رود. نحوه فیلمبرداری اکشن در بسیاری از سکانس‌ها به نظر می‌رسد که تلو تلو خورده است و در اواسط داستان سرعت آن تا حدودی آسیب می‌بیند، اما سریال همچنان ارزش دیدن را دارد. اگرچه این سریال با استقبال خوبی از سوی بینندگان و منتقدان مواجه شده است، اما هنوز هیچ خبر تایید شده و رسمی از فصل دوم آن منتشر نشده است و این یعنی هنوز برای فصل جدید تمدید نشده است. البته بعید است که تمدید نشود. اما اگر این اتفاق بیفتد، احتمالاً در اواخر سال 2025 یا اوایل سال 2026 فصل دوم را خواهیم دید.


سریالی شبیه به سری Ninja Family

Chagatai Olusoi قهرمان سریال The Protector است

سلسله محافظ

زنجیره حفاظتی

  • بازیگران: کاگاتای اولوسوی، آیشه آیشین توران، اوکان یالابک
  • سال انتشار: 2018 تا 2020
  • تعداد قسمت ها: 32

“هرگز به قدرتت شک نکن.” مرد جوانی متوجه می شود که قدرت های خاصی دارد. اکنون لازم است یاد بگیرید که از این قدرت ها برای محافظت از شهر و کل بشریت در برابر نیروهای تاریکی که می خواهند استانبول را نابود کنند، استفاده کنید. در این سفر او چاره ای جز همکاری با دوستانش که به او کمک می کنند ندارد.


سریال اکشن جنگجو

سلسله جنگجو

بخوانید  Machine Games بهترین استودیو برای بازی ایندیانا جونز است

سریال دوئل

  • بازیگران: اندرو کوی، اولیویا چنگ و جیسون توبین
  • سال انتشار: 2023
  • تعداد قسمت ها: 30

در اواخر قرن نوزدهم، یک نابغه هنرهای رزمی از چین به سانفرانسیسکو سفر می کند تا دوباره به خانواده اش بپیوندد. با این حال، هنگامی که او به آمریکا می رسد، به زودی خود را می بیند که به عنوان یک قاتل برای یک باند برجسته در محله چینی ها در میان یک جنگ خشونت آمیز چمن کار می کند.


شمشیر شکسته میزو در انیمه سامورایی چشم آبی

سلسله سامورایی چشم آبی

سلسله سامورایی چشم آبی

  • بازیگران: مایا ارسکین، جورج تاکی و ماسی اوکا
  • سال انتشار: 2023 تاکنون
  • تعداد قسمت ها: 8

داستان این مجموعه ماجراجویی در قرن هفدهم ژاپن و دوره ادو یا توکوگاوا می گذرد که از سال 1603 تا 1868 طول می کشد. در دوران شوگونات توکوگاوا، تصمیم گرفته شد که مرزهای ژاپن بسته شود تا هیچ یک از نژادهای دیگر به جز ژاپنی نتوانند باشند. در کشور. آنها به هر طریقی تصمیم گرفتند که کشور و مردم خود را از هر گونه آلودگی به این طریق پاک کنند. به این ترتیب، آنها هیچ شهروند دورگه یا غیر ژاپنی نخواهند داشت. اما در زمان وقوع این حادثه 4 مرد سفیدپوست به صورت غیرقانونی و مخفی در این کشور اقامت داشتند. در نتیجه این شهرک غیرقانونی، کودکی به نام «میزو» متولد می شود که دورگه چشم آبی است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر