تریلر بازی Reading the Star Wars Jedi: Survivor در The Game Awards 2022

The Game Awards 2022 از ساعت 4 صبح جمعه پخش خواهد شد. صفحه بازی Star Wars Jedi: Survivor در استیم به تازگی به روز شده است و جزئیات بیشتری برای بازیکنان در دسترس است. به نظر می رسد این بازی برای انتشار در تاریخ 15 مارس 2023 (24 مارس 1401) و پس از انتشار در پلی استیشن 5، Xbox Series X | Xbox Series S و PC منتشر خواهند شد.

اولین تریلر گیم پلی بازی اکشن-ماجراجویی استودیوی Respawn Star Wars Jedi: Survivor در The Game Awards 2022 نمایش داده می شود.

اوایل سال جاری، Electronic Arts و Respawn Entertainment یک تریلر سینمایی از Star Wars Jedi: Survivor منتشر کردند، اما جزئیات زیادی در مورد دنباله آن با طرفداران به اشتراک گذاشتند. حال در میان جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که این وضعیت به زودی تغییر خواهد کرد.

شایعات اخیر حاکی از آن بود که Star Wars Jedi: Survivor در The Game Awards 2022 حضور خواهد داشت که اکنون به طور رسمی تایید شده است. جف کلیمجری و تهیه کننده Game Awards به تازگی با انتشار توییتی تایید کرده است که اولین تریلر گیم پلی این بازی Respawn Entertainment در مراسم آتی Game Awards منتشر خواهد شد. به گفته جف کیلی، طرفداران باید منتظر دیدن قسمت های زیادی از بازی باشند که به انتشار تریلر گیم پلی اشاره دارد.