برنامه Embriser Group این است که تا سال 2026 234 بازی رایانه‌های شخصی و کنسولی عرضه کند

از این تعداد، 25 بازی AAA با بودجه بالا خواهند بود. Embrace جزئیات بیشتری ارائه نکرد. با نگاهی به استودیوهای اجرا شده توسط Ambrisser، می‌توانیم اولین بازی AAA را که در آینده منتشر می‌شود، Dead Island 2 استودیو Dambuster را دریافت کنیم که به تازگی تاریخ انتشار آن مشخص شده است. 8 مه 1402 (28 آوریل 2023) به تعویق افتاد. علاوه بر این، بازی AAA آینده بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic است که توسط Cyber ​​Interactive در حال توسعه است.

علاوه بر این می توان به نسخه بعدی سری Tomb Raider توسط Crystal Dynamics اشاره کرد. Idas Montreal یکی دیگر از استودیوهای Ambrisser است و در حال کار بر روی چندین پروژه است که ظاهرا یکی از آنها نسخه جدید سری Deus Ex است و علاوه بر این استودیو 4A Games در حال کار بر روی نسخه بعدی سری Metro است و در کنار آن امکان ساخت وجود دارد. آی پی جدید به سبک تیراندازی اول شخص.

گروه Embriser اعلام کرده است که قصد دارد تا مارس 2026 234 بازی را بر روی رایانه های شخصی و کنسول ها عرضه کند.

گروه Embracer در چند سال گذشته به طور پیوسته رشد کرده است و مجموعه‌ای از خریدها را انجام داده است که در آنها اکنون تعداد زیادی از استودیوهای بازی بزرگ و کوچک را در اختیار دارد. با توجه به تعداد زیاد استودیوهایی که اکنون تحت مدیریت گروه امبریزر فعالیت می کنند، جای تعجب نیست که بازی های زیادی با نام این شرکت ساخته می شوند. Embriser در آخرین گزارش مالی خود اعلام کرد که قصد دارد تا پایان مارس 2026، 234 بازی را بر روی رایانه های شخصی و کنسول ها منتشر کند.

بخوانید  پخش تریلر جدید بازی FIFA 23 با تمرکز روی Pro Clubs

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.