فیلم Super Mario Bros. : هر آنچه در مورد فیلم انیمیشن نینتندو با بازی کریس پرت می دانیم

فیلم Super Mario Bros. که در سال 1993 روی پرده سینماها رفت، چیزی که انتظار داشتیم نبود. در حالی که بازی ها روشن، رنگارنگ و سرگرم کننده بودند، Super Mario Bros. یک فیلم دیستوپیایی تاریک و تاریک بود که در آن گومباها دایناسورهای انسان نما با سرهای کوچک شده بودند، یوشی یک دایناسور واقعی بود، و بوسر – در آن زمان پادشاه کوپا – یک دورگه انسان و دایناسور با بازی دنیس هاپر بود. یک داستان احتمالاً غیرمعمول از شیگرو میاموتو خالق ماریو وجود دارد که فیلم را تماشا می‌کند و در پایان لبخند می‌زند و می‌گوید که با آن مشکلی ندارد زیرا هیچ‌کس آن را با بازی‌هایش اشتباه نمی‌گیرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

از آن زمان، نینتندو از نمایشگر بزرگ اجتناب کرده است. هرازگاهی شایعاتی مبنی بر انتخاب فیلم‌های Metroid و Zelda شنیده می‌شد، اما تا زمانی که نینتندو The Super Mario Bros. Movie را به همراه بازیگرانش با عنوان کریس پرت معرفی کرد، چیزی به دست نیاوردیم. بازيگران اين فيلم از سرتاسر اينترنت بازخورد داشتند.