صحنه پایان و پس از اعتبار فلش توضیح داده شد

اساسا، زمانی که بری گذشته خود را تغییر داد، نه تنها همه چیزهایی را که پس از آن لحظه اتفاق افتاد تغییر داد، بلکه باعث شد کائنات گذشته را اصلاح کند. اگرچه فیلم واقعاً نمی‌گوید که چرا چنین است، اما مفهوم این است که جهان به یک رابطه علت و معلولی خطی نیاز دارد و بنابراین باید داستان پس‌زمینه‌اش را بازنویسی کند تا دخالت بری در گذشته‌اش در درونش معنا پیدا کند.

فلش فیلم زیادی برای جذب است. سفر در زمان و چند جهان، چندین بتمن، چندین فلش و یک سوپرگرل وجود دارد. به عبارت دیگر، این یک فیلم ساده نیست و قطعا توضیح آن آسان نیست. پس بیایید در آن شیرجه بزنیم.

هشدار: این مقاله حاوی اسپویلرهای اصلی The Flash، از جمله جزئیات کامل پایان است.

در صحنه پس از ساخت فیلم، بری با یک آکوامن بسیار مست وقت می گذراند و تمام اتفاقاتی که در طول فیلم رخ داده را بازگو می کند. و او به طور خاص در مورد اینکه چقدر عجیب است که هر بتمن متفاوت است، وقتی آکوامن اینجا دقیقاً همان چیزی است که در جهان اصلی بری بود. صحنه قطع می‌شود و بعد از آن به جایی نمی‌رسد، اما این خط بهترین نشانه شما بود که DC Films اکنون در این جهان جدید زندگی می‌کند – اگر بگوییم که این آکوامن دقیقاً همان دنیای بری است، به این معنی است که داستان او باید بیشتر دست نخورده باشد و آنها خواهند شد. مجبور نیستید چیزی را برای دنباله تغییر دهید یا توضیحات چندجانبه ای بی ربط در مورد اینکه چرا چیزی متفاوت است ارائه دهید.

در The Flash صحنه‌ی متوسطی وجود ندارد، اما یک صحنه جایزه دیگر در پایان تیتراژ وجود دارد. و در حالی که به نظر می رسد این صحنه بیشتر برای خنده اینجاست، ممکن است جزئیات مهمی در اینجا وجود داشته باشد.

این باعث می شود که بری ما در Speed ​​Force تنها بماند. و او تصمیم می گیرد که همه چیز را به همان شکلی که بود بازگرداند. یعنی باید بگذارد مادرش بمیرد. اما او نمی تواند به این راحتی از رویای خود دست بکشد و قبل از انجام کاری که بعدا منجر به مرگ مادرش می شود، خود را مجبور می کند تا در فروشگاه مواد غذایی با مادرش صحبت کند. اگر او می خواست به دنیای خانه خودش برگردد، احتمالاً این راه درستی نبود.

بخوانید  تاخیر زمان انتشار نسخه دسترسی زودهنگام بازی Nightingale

اما او زیاد روی این مکانیسم ها نمی ماند. با استفاده از ابزار جمع‌آوری اطلاعات قابل‌توجه بتمن، هر سه متوجه می‌شوند که کریپتونین در یک زندان روسیه است و سعی می‌کنند او را از بین ببرند – اما معلوم می‌شود که در واقع او، کارا، با نام مستعار سوپرگرل است.

بری پیر، که با بازی با زمان در واقعیت اشتباه گرفتار شده است، برای نجات این دنیا نمی تواند صبر کند تا از نو شروع کند. اما بری جوان که تنها چند روز با کنسرت ابرقهرمانی خود فاصله دارد، بلافاصله تصمیم می‌گیرد که برای نجات خانواده‌اش به ماجراجویی می‌پردازد. ما چندین تکرار از این چرخه را می‌بینیم، اما همیشه به همین ترتیب پایان می‌یابد: سوپرگرل می‌میرد و همه متولدین زمین به زودی او را دنبال می‌کنند.

تصاویری از برادران وارنر
تصاویری از برادران وارنر

فلش دو حالت اصلی دارد. حالت سرگرم کننده و سبک بازگشت به آینده وجود دارد که بیشتر زمان اجرای آن را می گیرد – 90 دقیقه اول یا بیشتر. باری که به طور تصادفی توانایی خود در سفر در زمان را در زمانی که شروع به دویدن با حداکثر سرعت ممکن در یک لحظه احساسی کرد، به گذشته سفر می کند و از مرگ مادرش جلوگیری می کند. اما پیامدهایی دارد – بری جهان جدیدی را ایجاد کرد که در آن مایکل کیتون بتمن است و هیچ یک از دوستان فوق العاده او وجود ندارند.

اما سپس بری سعی می کند با بروس وین صحبت کند و معلوم شد که جورج کلونی اینجاست.

پایان فلش توضیح داد: آیا جورج کلونی به عنوان بتمن بازگشته است؟

اما، باز هم، اگر او دوباره برای یک فیلم کامل بتمن را بازی نمی‌کرد، تبدیل شدن به دنیایی که جورج کلونی در آن بتمن است، برای فیلم دی‌سی عجیب خواهد بود – و دلیلی وجود ندارد که فکر کنیم او چنین است. اما اگر در حال حاضر زیاد به آن فکر نکنیم، شاید بهترین کار باشد – با رهبری کاملاً جدید جیمز گان و پیتر سافران، بعید است استودیو دی سی هنوز چیزی در آن نقش داشته باشد. به هر حال سنگ مرمر.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  بیل بور، که به شوخی طرفداران جنگ ستارگان را مسخره می کرد، می گوید The Mandalorian یک فیلم برجسته حرفه ای بود.

بری به نوبه خود فکر می کند که توانسته همه چیز را به حالت قبل بازگرداند. اما او اشتباه می کند. در روزگار کنونی، پدرش – که به اتهام کشتن مادر بری در زندان است – بر اساس شواهدی که قبل از رفتن بری به یک سفر زمانی وجود نداشت، درخواست تجدید نظر او را جلب می کند. چیزی اشتباه است، اما برای یک لحظه احساس می‌کردم که پایانی به بازگشت به آینده است، جایی که همه چیز متفاوت است، اما به روشی خوب.

از این نظر، The Flash می‌تواند منجر به به‌روزرسانی در خط شود. اما اینجا او فقط در یک جهان متفاوت است – جهان قدیمی هنوز آنجاست. و بسیار عجیب خواهد بود اگر دومین فیلم آکوامن در همان دنیای فیلم اول اتفاق نیفتد. اگرچه ممکن است توضیحی درون جهان (یا چندجهانی؟) آماده ارائه داشته باشند، به لطف صحنه پس از اعتبارات The Flash.

صحنه فلش پس از اعتبار توضیح داده شد

پس از مدتی متقاعد کردن، کارا موافقت می کند که با زود مبارزه کند و این چهار نفر برای مقابله با او به میدان جنگ CGI می روند. اما همه چیز به اشتباه پیش می رود. سوپرگرل در مبارزه خود با دیگر کریپتونی ها شکست می خورد و دقیقا همان چیزی را که به زود آمده بود به زمین می دهد و بتمن بیهوده خود را قربانی می کند که بت وینگ در طول مبارزه آسیب می بیند. و زود در شرف کشتن هر انسانی روی زمین است.

همه این گوی‌های CGI با هم برخورد می‌کنند و منفجر می‌شوند – به نظر می‌رسد تمام واقعیت در حال فروپاشی است، زیرا بری جوان متعهد به پیروزی در این مبارزه غیرقابل پیروزی است. و بنابراین همه چیز به باری در مقابل خود و خود دیگرش ختم می شود. در نقطه ای از این سکانس، بری ما بالاخره با بری جوان صحبت می کند. اگرچه او اکنون کاملاً پیر است، زیرا عمرهای زیادی را صرف تلاش برای نجات دنیای خود کرده است. این Forever Barry نمی‌تواند در این نقطه متوقف شود، و او آنقدر قدرتمند شده است که بری اصلی نمی‌تواند متوقف شود. خوشبختانه، نسخه متفاوتی از Young Barry، تلاش زمانی او را در Speed ​​Force به اندازه کافی قطع کرد تا باری اصلی را بشنود که از Ancient و Barry آشفته درخواست توقف کند – و این بری جوان دیگر است که به آن پایان می دهد. این کار با کشتن خود آینده اش و اجازه دادن به دنیایش بمیرد. و در نتیجه اجازه دهید بمیرید.

بخوانید  بهترین فیلم‌های سم ریمی | ۱۴ اثر جذاب + امتیاز IMDB

در این دنیا، بری با جوان ناتوان خود و مادر مسن اما هنوز زنده اش ملاقات می کند، و سپس با وجود اینکه سوپرمن در اطراف نیست، ژنرال زود به دنبال کریپتونی گم شده ظاهر می شود، همانطور که در مرد فولادی انجام داد. بری از این موضوع بسیار ترسیده است، زیرا Zod قصد دارد زمین را شکل دهد و همه افراد روی آن را بکشد. بنابراین بری ما مطمئن می‌شود که بری جوان قدرت‌هایش را به دست می‌آورد، و آن‌ها وارد وین مانور می‌شوند تا این بتمن دیگر را به خدمت بگیرند. و این بروس دیگر در قوانین فضا-زمان به بریس مسیر تصادفی می دهد.

بعید است که کلونی بتمن جدید DC Movieverse باشد، زیرا به نقشی که قبلاً تنها برای یک فیلم، بتمن و رابین وحشتناک 1997 بر عهده داشت، بازگشته است. در عوض، بیشتر شبیه این است که ما به تازگی اپیزود آزمایشی نسخه دی سی از نمایش علمی تخیلی اسلایدرهای دهه 90 را تماشا کرده ایم، با بری که از بعد به بعد می پرد به امید بازگشت.

در حال حاضر، به این شکل فکر کنید: فلش درهای زیادی را باز کرده است، اما این به یک فیلم آینده DC بستگی دارد که کدام یک را انتخاب کند.

بری پیر می بیند که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و بری جوان را در گوی طلایی Speed ​​Force که خارج از زمان وجود دارد دنبال می کند. بری پیر تلاش می کند تا بری جوان را مجبور کند بارها و بارها با این نبرد دست بکشد، زیرا اوضاع در چندجهانی بسیار بد به نظر می رسد. در Speed ​​​​Force، که یک محیط تماماً CGI است، می‌توانیم دسته‌ای از گوی‌های شناور را ببینیم که نشان‌دهنده تمام تکرارهای مختلف شخصیت‌های DC Comics هستند که در حدود صد سال گذشته روی صفحه ظاهر شده‌اند. با یکی که هرگز اتفاق نیفتاد: نیک کیج در نقش سوپرمن مو بلند در حال نبرد با یک عنکبوت غول‌پیکر – اشاره به داستانی که کوین اسمیت درباره برخی از یادداشت‌های استودیویی که هنگام نوشتن فیلمنامه فیلم سوپرمن زندگی می‌کند در اواخر دهه 1990 دریافت کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر