بیل بور، که به شوخی طرفداران جنگ ستارگان را مسخره می کرد، می گوید The Mandalorian یک فیلم برجسته حرفه ای بود.

قبل از حضور در مجموعه تلویزیونی جنگ ستارگان، بیل بور، کمدین و بازیگر، به خاطر کمدی هایش که جنگ ستارگان و هواداران آن را به سخره می گرفتند، شهرت داشت. بنابراین برخی از شرکت او در این سریال شگفت زده شدند. بور با تأمل در دوران بازیگری خود در جنگ ستارگان، گفت که از فیلمبرداری The Mandalorian بسیار لذت برده است و آن را یک نقطه برجسته حرفه ای نامید.

در صحبت با Wired، بر با توضیح چگونگی ورودش به The Mandalorian در وهله اول شروع کرد. او گفت که Jon Favreau از The Mandalorian به پادکست Burr گوش می‌داد که در آن اغلب جنگ ستارگان را مسخره می‌کرد. وقتی این دو در جشن تولد یکی از دوستان مشترک یکدیگر را ملاقات کردند، فاورو گفت که بر برای ایفای نقش در سریال خوب است. بور به فاورو گفت که دوست دارد جنگ ستارگان را مسخره کند زیرا این یک مارک آسان برای کمدی است. بور گفت: «اگر اهمیتی ندهم، می‌توانم ببینم (هواداران جنگ ستارگان) ناراحت می‌شوند. فاورو گفت که دقیقاً به همین دلیل بود که او بور را در برنامه می‌خواست.

بیل بور در فیلم ماندالوریان
بیل بور در فیلم ماندالوریان

بور پس از متقاعد شدن توسط همسرش، پذیرفت که نمایش را اجرا کند. او با تمجید از شباهت‌های سریال به وسترن اسپاگتی و فیلم‌های کلینت ایستوود گفت: «در نهایت اوقات بسیار خوبی داشتم. او گفت: “این یکی از چیزهای مورد علاقه من در مورد حرفه ام است. و من می گویم که طرفداران جنگ ستارگان خیلی باحال هستند.”

بور نقش میگس میفلد را در قسمت‌های فصل 1 و فصل 2 The Mandalorian بازی کرد. او قبلاً از لهجه بوستونی کاراکتر خود دفاع می‌کرد و با خنده می‌گفت: “Eff these nerdy, nit picking nerds.”

بخوانید  تاریخ رونمایی از فیلم Marvel's Spider-Man 2 مشخص شد

فصل سوم Mandalorian در آوریل 2023 به پایان رسید و فصل چهارم آن اعلام نشده است. این فرنچایز در سال 2026 با اکران فیلم The Mandalorian & Grogu به پرده سینما می رود. نسخه بزرگ بعدی جنگ ستارگان مجموعه تلویزیونی The Acolyte است که در ماه ژوئن به نمایش در می آید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر