تاخیر زمان انتشار نسخه دسترسی زودهنگام بازی Nightingale

استودیوی اینفلکشن گیمز در حال ساخت بازی Nightingale است که روند گیم‌پلی آن با محوریت ساخت‌وساز و تلاش برای بقا پیش می‌رود. با هر بار نمایش از این اثر جدید، تیم ساژنده توانست برخی از طرفدارهای این سبک را به وجد آورد. قبلا استودیوی سازنده‌ی این بازی، انتشار نسخه‌ی دسترسی زودهنگام را برای سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی کرده بود. حال به نظر می‌رسد که طرفداران بازی Nightingale باید مدت زمان بیشتری را برای تجربه‌ی آن منتظر بمانند.

اینفلکشن گیمز در توییتر نوشت: «این تصمیم براساس دو ملاحظه صورت گرفت. اولین ملاحظه به ارتقای موتور بازی‌سازی به آنریل انجین 5 مرتبط است. پس از بررسی پتانسیل‌های آنریل انجین 5، تصمیم گرفتیم که هم‌اکنون به‌جای صبر کردن تا زمان انتشار، موتور بازی‌سازی را ارتقا دهیم.

ورود به یک دروازه در بازی Nightingale

اینفلکشن گیمز اخیرا در توییتر اعلام کرد که انتشار نسخه‌ی ارلی اکسس بازی Nightingale تا نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است. البته یکی از دلایل این تأخیر، این است که استودیوی سازنده قصد دارد موتور ساخت آن را به آنریل انجین 5 تغییر دهد. همچنین اینفلکشن گیمز قصد دارد به‌جای زمان پس از انتشار Nightingale، همین زمان باقیمانده را صرف صیقل دادن بیشتر و توسعه‌ی بهتر بازی خود کند.

با اعلام استودیوی اینفلکشن گیمز، تاریخ انتشار نسخه‌ی دسترسی زودهنگام بازی Nightingale تا نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۳ میلادی تأخیر خورد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.



منبع

این توسعه‌دهنده همچنین قول داد که در هفته‌های آینده اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره‌ی بازی Nightingale را منتشر خواهد کرد؛ بنابراین منتظر دریافت اخبار بازی باشید.

بخوانید  قیمت Xbox Series S دوباره در هند افزایش یافت
دومین ملاحظه این است که اینفلکشن گیمز متعهد به ارائه‌ی بهترین تجربه‌ی ممکن و تحقق وعده‌هایی است که دنیای قلمروهای Nightingale به بازیکنان ارائه می‌دهد. برای دستیابی به آن، این زمان اضافی به تیم اجازه می‌دهد تا پیشرفت‌های کلیدی و ارتقای محتوا و گیم‌پلی بازی را انجام دهند».