شرایط می 2023 برای خریداران بیت کوین (BTC) – نقل قول از OKExchange

همانطور که می دانید، ورشکستگی های پی در پی بانک های ایالات متحده و تورم جهانی در ماه های فوریه و مارس باعث رشد انفجاری در ارزش بازار ارز دیجیتال شد. اما آیا این اثر به تنهایی برای افزایش قیمت ارزهای دیجیتال کافی است؟

نکته جالب و خوب دیگری که می توانیم به آن اشاره کنیم، قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی در ناحیه مثبت بالای عدد 50 است. این نشان دهنده شرایط و چشم انداز مثبت معامله گران نسبت به خرید بیت کوین است. به طور کلی یکی از قابل اعتمادترین اندیکاتورهای فنی برای معامله گران ارزهای دیجیتال RSI است که با مطالعه آموزش های مرتبط و یادگیری تحلیل ارز دیجیتال می توانید آن را با سهولت بیشتری خریداری یا بفروشید. https://ok-ex.io/buy-and-sell/BTC ) پرداخت

تاکنون تحلیل فنی و بنیادی قیمت فعلی بیت کوین را انجام داده ایم و شرایط بازار ارزهای دیجیتال و ارزهای دیجیتال را به طور نسبی تحلیل کرده ایم. بدیهی است که هیچ تحلیلی قطعاً 100% صحیح نیست، بنابراین باید مدیریت سرمایه را هم برای نگهداری ارز دیجیتال (سرمایه گذاری بلندمدت) و هم برای معامله ارز دیجیتال به صورت منطقی دنبال کنیم.(تراکنش کوتاه مدت).

گزارش پایان اطلاعیه

ایمیل: [email protected]

پس از تصمیم گیری برای خرید و فروش ارز دیجیتال، می توانید با ثبت نام در یک صرافی معتبر ارز دیجیتال مانند OK Exchange (https://ok-ex.io/) بیت کوین بخرید.بیت کوین، خرید شیبا (SHIB، ریپل را بخرید (XRP، اتریوم (ETH) و … را بخرید و پس از کسب سود مجدداً بفروشید. خوشبختانه، می توانید بدون نگرانی بلافاصله احراز هویت خود را در OK Exchange کامل کنید و تجارت ارز دیجیتال را شروع کنید. با پشتیبانی شبانه روزی تیم صرافی OK Exchange، در ۷ روز هفته هیچ مشکلی برای تراکنش نخواهید داشت.

بخوانید  God of War Mjolnir Hammer، آخرین تبلیغ محیطی سونی در هند

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

از سوی دیگر، اگر قیمت ارز دیجیتال BTC به زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه (خط قرمز در نمودار) برسد و تثبیت شود، احتمال اصلاح در محدوده قیمتی 25200 دلار به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

خرید بیت کوین در OK Exchange

بازار ارزهای دیجیتال همیشه خطرات خاص خود را دارد، بنابراین بهتر است بدون طمع و کاملا حساب شده وارد آن شوید تا ضرر خود را به حداقل برسانید و سود خود را به حداکثر برسانید.

با توجه به ماهیت غیرمتمرکز بیت کوین (بیت کوین، سقوط بانک ها و سازمان های دولتی متمرکز می تواند تاثیر مثبتی بر قیمت بیت کوین داشته باشد. طبق اخبار منتشر شده در ماه گذشته، یکی دیگر از بانک های آمریکایی به نام First Republic Bank ورشکست شد و سهام آن تنها در 3 روز بیش از 70 درصد سقوط کرد.

با توجه به تصویر بالا، به غیر از محدوده 30000 دلاری که یک عدد و یک مقاومت روانی محسوب می شود، محدوده بین 31000 تا 32400 دلار بسیار مهم است. زیرا اگر این محدوده مقاومت شکسته شود، قیمت بیت کوین می تواند به 40000 دلار برسد.

اگر به خط آبی در نمودار زیر که معرف میانگین متحرک نمایی یا EMA بیست روزه (میانگین متحرک نمایی) است دقت کنیم، متوجه شیب مثبت و روند صعودی آن خواهیم شد. به طور خلاصه، این خط میانگین قیمت بیت کوین را بر حسب تتر (USD) در نمودار فنی بیت کوین/تتر به ما نشان می دهد.

بخوانید  نحوه کسب اطلاعات پروژه های ساختمانی در تهران برج

OK Exchange منبعی است که از طریق آن افراد علاقه مند می توانند بیت کوین را خریداری کنند (بیت کوین، خرید شیبا (SHIB، ریپل را بخرید (XRP، اتریوم (ETH) و … را بخرید و پس از کسب سود مجدداً بفروشید.

شماره تلفن: 05191001040

قطعا نه! لازم به ذکر است که این عامل اساسی (بهنگام بودن) تنها نیست قیمت خرید بیت کوین (BTC/USDT) و بازار ارزهای دیجیتال به طور کلی تحت تأثیر قرار نگرفته است. یا حداقل اثر ماندگاری نخواهد داشت. به همین دلیل تصمیم گرفتیم نگاهی به نمودار بیت کوین و قیمت فعلی این ارز دیجیتال معروف بیندازیم و آن را از منظر فنی بررسی کنیم.

تجزیه و تحلیل نمودار فنی بیت کوین (BTC/USDT)

تصویری از تجزیه و تحلیل نمودار فنی بیت کوین

تاریخ: 05/10/2023

تحریریه مجله بازی یک گیمر