God of War Mjolnir Hammer، آخرین تبلیغ محیطی سونی در هند

چکش افسانه ای Mjolnir از بازی God of War در هند

به طور کلی، در سیاست‌های تجاری، یکی از الزامات تبلیغات رایگان و بلندپروازانه، توانایی تامین نیازهای بازار به مقدار کافی و وعده داده شده است. اکنون سونی گام های بیشتری در بازاریابی و تبلیغات برداشته است و به این اطمینان رسیده است که می تواند نرخ تقاضا برای PS5 را برآورده کند.

سونی اخیرا اعلام کرده است که با افزایش عرضه کنسول های PS5 در بازار، وضعیت دسترسی خریداران به جدیدترین کنسول های بازی این شرکت بهبود یافته است. اکنون به نظر می رسد سونی با نمایش مدل های تبلیغاتی عظیم بازی های محبوب پلی استیشن در نقاط مختلف جهان، سعی دارد توجه عمومی را به محصولات جدید خود جلب کند. این شرکت به تازگی هدف فروش خود را برای کنسول های PS5 در سه ماهه چهارم سال مالی خود افزایش داده است که می تواند نشان دهنده وسعت کمپین بازاریابی اخیر سونی باشد.

در پایان نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

در مجموع، به نظر می رسد سونی سال بسیار خوبی را در پیش دارد. با توجه به بازی‌های ویدیویی مورد انتظار برای سال 2023، انتظار می‌رود در ماه‌های آینده شاهد یک یا دو رویداد بزرگ پلتفرمر ژاپنی باشیم. با این حال، سونی نشان داده است که این امر در این زمینه غیرقابل پیش بینی است.

بعد از تبر بزرگ لویاتان در لندن و مجسمه بزرگ کنسول PS5 در دبی، اینجا چکش Mjolnir ثور از God of War است. به عنوان آخرین نماد تبلیغاتی پلی استیشن، از هند بیرون آمد.

بخوانید  اپل چگونه قطعات پازل را کامل کرد؟