سفر سیگورنی ویور برای بازی در نقش یک نوجوان در آواتار 2 عجیب است


اگر اتفاقی را که در سال 2009 در آواتار رخ داد را به خاطر داشته باشید، ممکن است تعجب کنید که دقیقاً چگونه سیگورنی ویور به این فرنچایز بازگشته است. از این گذشته، شخصیت او پس از اتفاقات آن فیلم اول بسیار مرده است. با این حال او به نوعی نقش اصلی را در آواتار: راه آب بازی می کند. چطور ممکنه؟ راحت، او بچه خودش را بازی می کند – یک جورهایی.

ویور در The Way of Water نقش کری، دختر خوانده جیک سالی (سام ورتینگتون) و نیتیری (زوی سالدانا) را بازی می‌کند که اکنون پدر و مادر گروهی از کودکان هستند. جالب اینجاست که شخصیت ویور 73 ساله در فیلم جدید یک نوجوان است. البته یک پیچ عجیب، اما بازیگری که خیلی مصمم به کشف آن بود.

در واقع، او آنقدر متعهد بود که به طور جدی به مدرسه بازگشت. ویور در یک کنفرانس مطبوعاتی برای Avatar: The Way of Water توضیح داد که “خوشبختانه زمان زیادی برای آماده شدن وجود داشت، و من به دبیرستان و چند چیز دیگر رفتم، بنابراین می توانستم صدای زیر را بشنوم. [teenagers’] صدا، و طیف وسیعی از نوجوانان 12 تا 15 ساله وجود دارد. و وقتی این را دیدم، می‌گفتم، خوب، می‌توانم کری را بیرون بگذارم. هر کسی که باشد، همراه با کسی که در ۱۴ سالگی بودم.”

بنابراین، Kiri اساساً ترکیبی از نوجوانان امروزی و خود ویور در سن قانونی است. این بازیگر اعتراف کرد: در یازده سالگی هم قد بلندی داشتم. “بنابراین این کار باعث شد تا بتوانم با آنها کار کنم، و زمانی که به آنجا رسیدم، خیلی دوست داشتم آن پوسته را پشت سر بگذارم و گاهی اوقات به آن دلاور تبدیل شوم.”

بخوانید  در دومین تریلر Fast X، انفجارها، ماشین‌ها و جیسون موموآ شرور را به نمایش بگذارید.
شرحی ارائه نشده است

جیمز کامرون، کارگردان، سعی می کند همه چیز را ساده نگه دارد. او گفت: «خب، آواتار گریس هنوز زنده بود. او ذهن خودش را ندارد زیرا برای حرکت و صحبت کردن و غیره باید با آگاهی گریس آغشته شود. [she] معلوم شد که حامله است، ظرفی برای این بچه کوچک.”

بنابراین گریس (بافنده) مرده بود، اما جسد ناوی که او در آن زندگی می کرد، نبود – بلکه حامله نیز بود. اکنون جیک و نیتیری کودک را به عنوان فرزند خود بزرگ می کنند و هنوز مشخص نیست که آیا این کودک پدر دارد یا کیست.

در مورد اینکه چه انتظاری از کری باید داشت، کامرون توضیح داد: “یک چیز ناآشنا در مورد او وجود دارد، چیزی معمایی در مورد او، و من فکر می کنم سیگ یک خط خوب از ناهنجاری های کلاسیک را در افراد طی کرده است. نوجوانان، و با این حال، همانطور که او قدرت خود را به دست می آورد، او وارد نیروی خود می شود، او یک جنگجو نیست.”

ویور که کمی این شخصیت را توسعه داد، گفت: «وقتی برای اولین بار در مورد آن صحبت کردیم در سال 2010 بود، و تازه این ایده را داشتیم. [of] دختری که در جنگل با موجودات و گیاهان و جانوران راحت تر بود.”

جنگل های زیادی در سیاره پاندورا وجود دارد، اما امیدوارم Kiri نیز در آب احساس راحتی کند اگر تریلرها، کلیپ ها و عنوان فیلم در این مورد چیزی برای گفتن داشته باشد.

Avatar: The Way of the Water از جمعه در سینماها اکران می شود.

بخوانید  The Elder Scrolls Skyblivion | تریلر رسمی سال انتشار

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر