با این بسته اسرارآمیز زمستانی 10 بازی به قیمت 7 دلار، بابانوئل خود باشید



خریدن چیزی برای خود خوب است و همه چیز خوب است، اما بخشی از دلیل لذت بردن از هدیه گرفتن از دیگران، غافلگیری است. بسته رمز و راز زمستانی جدید Fanatical از این دو بهتر است و به شما امکان می دهد تا ده بازی رایانه شخصی رازآلود را فقط با چند دلار خریداری کنید.

مشتریان می توانند تعداد کلیدهای اسرارآمیز مورد نظر خود را انتخاب کنند، از یک کلید به قیمت 1 دلار شروع و با 7 دلار به 10 کلید افزایش دهند.

ما نمی دانیم کدام بازی از کتابخانه Fanatical در میان انتخاب های بالقوه قرار دارند – به هر حال پنهان کاری بخشی از سرگرمی است – اما توضیحات Winter Mystery Bundle می گوید بیش از 300 عنوان در مجموعه قرعه کشی های احتمالی وجود دارد. . , از جمله بازی های AAA. از ناشران بزرگ و مستقل. مسلماً این لیست را خیلی محدود نمی کند.

ما چی جعبه تایید این است که هیچ بازی تکراری در دسته شما وجود نخواهد داشت. شرایط بیان می کند که همه کلیدهای یک بسته منحصر به فرد هستند، مگر اینکه چندین بسته Winter Mystery خریداری کنید، که در این صورت امکان تکرار وجود دارد.

Fanatical همچنین پنج بسته AAA را در بین بسته‌های اسرارآمیز “پنهان” کرده است، به این معنی که شانس کمی برای برنده شدن یک بسته جایزه “شامل شش بازی از محبوب‌ترین بازی‌های سال 2022” وجود دارد.

برای آزمایش شانس خود به Fanatical بروید – شاید چیزی در لیست خود داشته باشید. برای کسانی که اطمینان بیشتری را در خرید خود ترجیح می دهند، می توانند مشورت کنند بسیاری از پیشنهادات فصلی دیگر Fanatical، مانند آن بسته ای از 17 کتاب الکترونیکی با تخفیف از Boss Fight Books جایی که Ripper Bundle با 7 بازی کامپیوتری عالی با تنها 7 دلار .

بخوانید  هزینه توسعه Tekken 8 چندین برابر بیشتر از بازی قبلی بود

سلب مسئولیت: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر