فروش تعطیلات Green Man Gaming پر از معاملات است

فراموش نکنید که فروش زمستانی GOG و تخفیف‌های بزرگ آخر سال شبکه پلی‌استیشن را بررسی کنید و برای پس‌اندازهای فصلی بیشتر، مراقب پوشش معاملات ما باشید.

فروش تعطیلات بازی مرد سبز

برخی از پیشنهادات قابل توجه عبارتند از سرزمین های مرزی 3 برای تنها 7.92 دلار (معمولا 60 دلار)، مجموعه XCOM 2 برای 7.04 دلار (از 100 دلار)، و Red Dead Redemption 2: Ultimate Edition برای 26.40 دلار (معمولاً 100 دلار)، به نام چند. برای نگاهی به برخی از معاملات مورد علاقه ما در فروش تعطیلات بازی مرد سبز، لیست زیر را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بازی مرد سبز فروش بزرگ زمستانی در حال حاضر با هزاران بازی رایانه شخصی و کنسول، بسته‌های DLC و بسته‌های تا ۹۰ درصد تخفیف پخش می‌شود.

در حال حاضر تعداد زیادی بازی عالی در فروش تعطیلات Green Man Gaming وجود دارد، اما حتماً روزانه صفحه فروش را بررسی کنید زیرا بازی‌های جدید نیز اضافه می‌شوند و پیشنهادات شگفت‌انگیز ظاهر می‌شوند. بازی مرد سبز نیز قصد دارد ناشران خاصی را برجسته کند در سراسر فروش، از جمله Bandai Namco در یکشنبه، 18 دسامبر، Capcom در 21 دسامبر، سپس Bethesda، Ubisoft، و بازی های Freedom در 22 دسامبر، و در نهایت Arc System Works در 23 دسامبر.

بخوانید  امکان عرضه هدفون های بی سیم جدید سونی PS5 و AirPods در سال مالی 2023