در دومین تریلر Fast X، انفجارها، ماشین‌ها و جیسون موموآ شرور را به نمایش بگذارید.

یونیورسال پیکچرز پوستر این شخصیت و دومین تریلر فیلم Fast X به کارگردانی لوئیس لتریر را با طرفداران به اشتراک گذاشته است.

تریلر دوم Fast X فیلم‌های مختلفی را نشان می‌دهد، مانند انفجار بمب در ایتالیا و پریدن خودروی Dom Torto از روی مانع قبل از انفجار، همراه با جنگ غوغا و تیراندازی. یونیورسال همچنین 14 پوستر رسمی Fast and Furious 10 منتشر کرده است که شخصیت های فیلم را به نمایش می گذارد. برخی از این پوسترها شخصیت های قبلی سریال را نشان می دهند و برخی دیگر شخصیت های جدید را نشان می دهند.

پوستر شخصیت جیسون موموآ در فیلم Fast X

پوستر شخصیت وین دیزل در فیلم Fast X

شراب دیزل میشل رودریگز، تایریس گیبسون، لوداکریس، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل، سونگ کانگ، جان سینا، جیسون استاتهام و اسکات ایستوود آنها نقش های قبلی خود را در فیلم Fast X تکرار می کنند. بازیگران جدید فیلم نیز می توانند باشند جیسون موموآبازیگر آکوامن دانیلا ملکیورمجری که در The Suicide Squad (جوخه انتحار) ظاهر می شود، بری لارسونبازیگر حضور در کاپیتان مارول و آلن ریچسونبه بازیگر ریچر اشاره کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که یونیورسال پیکچرز پوستر این شخصیت و تریلر جدیدی از فیلم Fast X را یک ماه قبل از انتشار با طرفداران به اشتراک گذاشته است. تریلر جدید شامل ویدیوهای بیشتری از ماشین های سوپرشارژ و گیم پلی تند و زننده است جیسون موموآ در کانال یوتیوب مجموعه Fast and Furious قابل مشاهده است. این فیلم 19 می اکران می شود.

لوئیس لتریرکارگردان فیلم Transporter 2 (Transporter 2) پس از آن فیلم Fast and Furious 10 را کارگردانی کرد. جاستین لین انتخاب شد کارگردان قبلی با شروع فیلمبرداری از کارگردانی بازنشسته شده بود. جاستین لین، نویسنده F9: The Fast Saga، فیلمنامه Fast X را نوشته است. دن مازو تبدیل به رشته نویسندگی شد. نیل موریتزجاستین لین، جف کرشنبام و سامانتا وینسنت بستن شراب دیزل آنها به عنوان تهیه کننده این پروژه کار کردند.

بخوانید  تیزر مرموز بازی بعدی Mass Effect و اشاره ای به Mass Relay