توبین بل به عنوان Jigsaw در فیلم Saw X از پشت صحنه بازگشت

این توییت در توضیح تصویر جدید آمده است: «ما مطمئن هستیم که اکثر شما این را می‌دانید، اما صرفنظر از این، Saw X در اواسط هفته دوم فیلمبرداری خود قرار دارد. در اینجا می توانید اولین تصویر از توبین بل در نقش افسانه ای را مشاهده کنید. نقش این پسر جوان را کسی جز پسر بازی نمی کند مارک برگ، تهیه کننده فیلم بازی نمی کند. عکس دوم هفته گذشته گرفته شده است. از چه کسی عکس های بیشتری ارسال شود [قسمت دهم فیلم اره] برانگیخته؟”

تصویر پشت صحنه فیلم Saw 10

مراحل تولید Saw X، دهمین قسمت از سری فیلم های محبوب Saw در حال انجام است و اکنون، در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که بازگشت توبین بل در اولین فیلم پشت صحنه، او ظاهر می شود. طرفداران می توانند منتظر اکران این فیلم ترسناک در تاریخ 27 اکتبر 2023 (5 نوامبر 1402) باشند.

Jigsaw اولین بار در اولین قسمت از فیلم Saw در سال 2004 به عنوان یک قاتل زنجیره ای معرفی شد که قربانیان خود را اسیر می کرد و اراده آنها را برای زنده ماندن با قرار دادن آنها در معرض بازی های مرگبار آزمایش می کرد. این فیلم موفقیت زیادی را برای کارگردانان به ارمغان آورد که منجر به تولید دنباله های زیادی و یک اسپین آف شد. اگرچه جان کرامر در پایان Saw 3 کشته شد، اما در همه فیلم‌های این مجموعه به جز Spiral ظاهر شد.

اولین فیلم پشت صحنه از Saw X، قسمت دهم مجموعه Saw، توبین بل را در نقش Jigsaw نشان می دهد.

بخوانید  جیانکارلو اسپوزیتو با مارول "در اتاق بوده" تا در مورد نمایندگی پروفسور ایکس گفتگو کند.

تصاویر پشت صحنه فیلم Saw X

فیلم مارپیچ به عنوان آخرین فیلم از مجموعه اره توسط دارن لین بوزمنکارگردانی قسمت های دوم، سوم و چهارم اره و نگارش فیلمنامه جاش استالبرگ و پیتر گلدفینگر آن را میدان نوشتن کردند. این فیلم به طور کلی یک شکست در نظر گرفته می شود که با نقدهای متفاوتی روبرو شد و تنها 40 میلیون دلار فروخت.

این تصاویر بازگشت توبین بل برای بازی در نقش Jigsaw در Saw 10 را نشان می دهد. کوین گروترت، کارگردان Saw 6 و Saw: The Final Chapter راس این پروژه است. در یکی از این تصاویر توبین بل روی نیمکت پارک نشسته و با کودکی صحبت می کند. تعدادی عکس دیگر از این بازیگر منتشر شده است اما احتمالا با ادامه فیلمبرداری شاهد انتشار عکس های بیشتری خواهیم بود.