جیانکارلو اسپوزیتو با مارول “در اتاق بوده” تا در مورد نمایندگی پروفسور ایکس گفتگو کند.



Giancarlo Esposito (The Mandalorian, Better Call Saul) در مصاحبه اخیر خود گفته است که می خواهد در MCU نقش پروفسور X را بازی کند. اسپوزیتو در گفتگو با جیمی فالون در برنامه The Tonight Show گفت که او به دنبال این است که بیشتر قهرمان شود تا شخصیت شرور.

اسپوزیتو گفت: «می‌خواهم نقش یک مرد خوب را بازی کنم. “چارلز باهوش است. او خوب است. اما من احساس می کنم ممکن است با من و مارول مسافت پیموده شده باشد. می دانم که از کاری که آنها انجام می دهند خوشم می آید. می دانم که من خلاقیت را دوست دارم پس چه کسی می داند چه اتفاقی ممکن است بیفتد؟ به پخش آن ادامه دهید.” اسپوزیتو در حال واکنش بود. به تعدادی کمپین اینترنتی که او را به عنوان پروفسور چارلز خاویر، بنیانگذار مردان ایکس یا مگنیتو، دشمن رادیکال او نشان می دهد.

این نظرات شبیه به نظراتی است که اسپوزیتو اخیراً در نمایشگاه خودروی ابرقهرمانی TJH و کامیک کان در سن آنتونیو، تگزاس بیان کرد. یاهو گزارش داد که این بازیگر گفته است در حالی که هنوز برای مارول کار نکرده است، “در اتاق با آنها بود و با آنها صحبت کرد” و او آن را اعلام کرد و “آن را در جهان منتشر کرد.” [I’d like to play] پروفسور X.”

اسپوزیتو همچنین اخیراً اعلام کرده است که می‌خواهد یک پیش‌درآمد برکینگ بد با محوریت گاس فرینگ را در جهان عرضه کند. سال گذشته، اسپوزیتو گفت سرگرمی هفتگی وینس گیلیگان و پیتر گولد، دست‌کم فعلاً باید از دنیای Breaking Bad کمی استراحت کنند، اما او امیدوار است که یک نمایش خاص گاس ممکن است روزی رخ دهد. گولد گفت: “ما دیوانه خواهیم بود که حداقل تعجب نکنیم و رویاپردازی نکنیم که احتمالات دیگر چیست.”

بخوانید  ماراتون - هر آنچه در مورد Bungie's Extraction Shooter می دانیم

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.