تاثیر مثبت قرارگیری Deep Rock Galactic در سرویس پلی استیشن پلاس

Deep Rock Galactic اولین و تنها بازی است که توسط استودیوی Ghost Ship Games ساخته شده است که یک بازی تیراندازی اول شخص مبتنی بر Co-op و Co-op است. این بازی برای اولین بار در سال 2020 برای رایانه های شخصی منتشر شد و نظرات مثبتی را در پی داشت. سپس در ژانویه 2022 این بازی در سرویس پلی استیشن پلاس نیز قرار گرفت. لوندگارد درباره عرضه کامل بازی گفت: «ما همه رکوردهای خود را از نظر تعداد بازیکن و درآمدزایی شکستیم.

مدیر عامل استودیوی خلق بازی Deep Rock Galactic گفت انتشار این اثر در سرویس پلی استیشن پلاس به موفقیت آن کمک کرده است.

بازی Deep Rock Galactic با استقبال خوبی از سوی کاربران پلی استیشن 5 مواجه شده است و اکنون امتیاز 85 از 100 را در سایت متاکریتیک کسب کرده است. این اثر هنری در پلی استیشن 4 نیز موجود است و بخشی از سرویس Xbox Game Pass است.

اخیرا در کنفرانس مالی Embriser Group، شرکت مادر و مالک Coffee Stain، ناشر بازی سنگ عمیق کهکشانی، سورن لوندگاردمدیر عامل استودیو Ghost Ship Games که سازنده آن است، گفت که انتشار این اثر در سرویس پلی استیشن پلاس نقش مهمی در موفقیت این IP داشته است.

وی سپس افزود: ما وارد پلی استیشن پلاس شدیم و خیلی خیلی سریع 10 میلیون بازیکن این عنوان را به دست آوردند، شروع به بازی کردند، از محتوای فصل جدید لذت بردند، بسته های الحاقی تزئینی خریدند و اوقات خوبی را سپری کردند و بس. این باعث شد IP Deep Rock Galactic ساخته شود. جریان اصلی تر از قبل [به موفقیت برسد]”.

بخوانید  21 جزئیاتی که ممکن است در Helldivers 2 از دست داده باشید
تحریریه مجله بازی یک گیمر