بهترین کنترلرهای PS5 در سال 2023

BFG را می توان به صورت بی سیم با دانگل موجود (تقریباً 20 ساعت عمر باتری) یا در صورت اتصال به سیم بافته شده USB-C استفاده کرد. سوئیچ در بالای کنترلر به شما امکان می دهد بین پروفایل های PS5، PS4 و PC جابجا شوید.

همانطور که قابل توجه است، BFG دارای چند جنبه منفی است. اگرچه به طور رسمی مجوز دارد، اما این بدان معنا نیست که تمام ویژگی های موجود در DualSense را دارد. محرک های تطبیقی، بازخورد لمسی و بلندگوی داخلی را از دست می دهید. فقدان محرک‌های تطبیقی ​​و بازخورد لمسی می‌تواند برای برخی ناامیدکننده بزرگ باشد، زیرا بسیاری از بازی‌های شخص اول پلی‌استیشن به طور گسترده از این فناوری استفاده می‌کنند.

علاوه بر تنظیمات ماژولار، چهار ماشه عقب یکپارچه وجود دارد که احساس خوبی دارند، دستگیره لاستیکی و ماشه های کلاچ. ماشه های R2 و L2 را می توان در پنج مکان مختلف قفل کرد که کشش ماشه را کوتاه می کند. BFG حداکثر سه نمایه سفارشی را ذخیره می‌کند و ماشه‌های عقب را می‌توان بدون نیاز به برنامه در همان لحظه تغییر نقشه داد.

Victrix Pro BFG 180 دلار قیمت دارد، بنابراین کمی ارزانتر از DualSense Edge است، اگرچه هنوز بسیار گران است.

Victrix Pro BFG یک کنترلر ماژولار است که ویژگی های سفارشی سازی بیشتری را نسبت به DualSense Edge به آن می دهد. می‌توانید به سرعت صفحه‌ای را که کنترل‌ها را می‌پوشاند باز کنید و لوازم جانبی را عوض کنید. به‌طور پیش‌فرض، BFG دارای میله‌های پلکانی است، اما می‌توانید آن‌ها را طوری تغییر دهید که تراز شوند. با دو جوی استیک اضافی – یکی بلند، یکی کوتاه – و سه D-pad عرضه می شود. هر D-pad منحصر به فرد است: یک D-pad مربع جامد برای ارتقای ورودی های سریع، یک پد هشت طرفه و یک D-pad سنتی. همچنین می‌توانید دکمه‌های آنالوگ مناسب و دکمه‌های صورت را با یک مد پد رزمی تعویض کنید. پنل شش دکمه ای مانند یک ماوس، حس کلیک دلپذیری را ایجاد می کند.

بخوانید  رونمایی از نسخه Spacer's Choice بازی The Outer Worlds برای کنسول های نسل نهم و رایانه های شخصی

بررسی Victrix Pro BFG ما را بخوانید.

در حالی که DualSense Edge بهترین انتخاب برای کسانی است که ظاهر، احساس و عملکرد DualSense را دوست دارند، Victrix Pro BFG از PDP نیز یک گزینه شگفت انگیز است. این بهترین انتخاب ما در بازار سبک حرفه ای برای کسانی است که فرم فاکتور سبک Xbox و چوب های افست را ترجیح می دهند – اگرچه همانطور که خواهید آموخت، طرح Victrix Pro BFG را می توان در همان لحظه تغییر داد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر